Hur länge har ni varit ihop när ni gifter er?
Kul att veta hur länge eller kort tid man varit tillsammans innan man gifter sig. Ännu roligare om ni vill skriva hur gamla ni är...
Kul att veta hur länge eller kort tid man varit tillsammans innan man gifter sig. Ännu roligare om ni vill skriva hur gamla ni är...
Jag 29 han 31, tillsammans i 3 år när vi gifter oss hösten 2010
vi kommer vara: han 26 och jag 24 när vi gifter oss och då hra vi vart tilsammans i 2,5 år
13 år, ha var sjutton jag fjorton. Idag 30 och 27 men en halvlivstid med erfarenhet. Han är min bästa vän.
Vi har varit ihop i 6 år (herregud, är det verkligen så länge?) och 2 månader när vi gifter oss. Jag är 30 och m2b kommer precis ha fyllt 32 när vi gifter oss.
Vi har varit tillsammans i 11månader på dagen när vi gifter oss. Och vi är båda 21 :)
Vi hade varit tillsammans drygt 6½ år när vi gifte oss och då var vi 23½ (jag) och 22½ (han). Nu har vi varit gifta i 1½ år
i 2 år,,,exakt.
Första kyssen på thairestaurang - två år senare bröllopskyss på thailändsk strand.
Jag 31 han 49
Läntar till december :)
När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 8 1/2 år. Då är jag 35 år och han 29 år.
Så nä Luucie, det är inte bara du som har ett mannagrym ! Det är 7 år mellan mig o min m2b
!
ca 2½ år när vi gifter oss. jag 25 och han 27.