• mazda6

Hur länge har ni varit ihop när ni gifter er?

Kul att veta hur länge eller kort tid man varit tillsammans innan man gifter sig. Ännu roligare om ni vill skriva hur gamla ni är...

• Svar på tråden Hur länge har ni varit ihop när ni gifter er?
  • Fru Indosaurie

När vi gifter oss nästa år har vi varit tillsammans i 10 år, då är min sambo 30 och jag 26

• Krystal

Vi kommer att ha varit ihop i 7 år (förlovade i 6 år).
    Jag kommer att nyss ha fyllt 31 (två veckor innan) och min m2b är då 37,5 år

• aikidoaasa

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 10½ år. Inte en dag för tidigt enligt mig!

• Luucie

Red Scarlet skrev 2009-03-09 18:32:03 följande:

Ah det var det jag gissade på. Min kille är 3 år yngre än mig, (22år) och alltså rätt ung för att som kille faktiskt ha friat och stensäkert VILL gifta sig. Han friade när han var 21år gammal, bra jobbat. ;) Hur mycket yngre är din?
    Ja det var ungt. Men vet man vad man vill så är det ju bara att köra !

Min sambo är 6 år yngre
  • Red Scarlet
    Luucie skrev 2009-03-09 19:03:31 följande:
    Red Scarlet skrev 2009-03-09 18:32:03 följande:
    Ja det var ungt. Men vet man vad man vill så är det ju bara att köra !Min sambo är 6 år yngre
    haha ja det vet vi ju båda definitivt så på den fronten är det lugnt. Åh 6år, lammkött är gott ;D
  • Nicossambo

Hej! När vi gifter oss April 2010 har vi harit tillsammans i 10 år och förlovade i exakt 12 månader. Jag är då 27år fyller 28 och min samo är 30år fyller 31.

• jajapaja

Vi har varit ihop 5år & 9 månader när vi gifter oss då e han 26år & jag fyller 25år

• MimmiMama

9 år och 10 månader tillsammans och förlovade 4 år. Vi gifter oss samma datum som vi förlovade oss på , slipper hålla ordning på två datum

• RhjärtaJ

vi kommer ha varit ihop 1 år och 6 månader. Känns ju väldigt udda i detta sammanhang men rätt och underbart för oss :)

Svar på tråden Hur länge har ni varit ihop när ni gifter er?