Inlägg från: GladaEmma |Visa alla inlägg
  • GladaEmma

23 Maj 2009

Vi har köpt sånt där silverband med lite gummiband i. Ska använda det, men vet inte riktigt hur jag ska göra hål i papperna till det. Något bra tips?

• GladaEmma

Hoppas det löser sig LillEm. Min m2b försa sig häromdagen - bekräftade mina misstankar om den 16/5

• GladaEmma

Vi köpte även ljusfat så att man (förhoppningsvis) slipper stearin på bord/dukar...

• GladaEmma

Godisskålar kanske? Jag fullkomligen älskar de i rostfritt stål som finns i massa olika storlekar. Tror de heter Blanda men är inte alls säker!

• GladaEmma

Vi har DJ. Vet tyvärr inte hur man gör för att mixa ihop - stor del i vårt beslut att ha dj faktiskt =)

• GladaEmma

Vi kommer ha "Come away with me" som förstalåt och sen "You light up my life" som andralåt

• GladaEmma

Ett tips är att leta efter "vanliga" låtar och inte de klassiska instrumentala

• GladaEmma

Ska på min andra provuppsättning idag - ska bli jättekul =)

• GladaEmma

Jo det börjar kännas lite i magen. Vi är klara med nästan allt. Det som är kvar nu är: sista inprovning av klänningen, hämta beställda underkläder, fästa ihop festprogrammen, köpa smågodis till "gottebordet", putsa ringarna, hämta min ring och m2bs klocka, trycka upp bordsplaceringen på större papper, köpa strumpeband...sen tror jag vi är klara faktiskt.

Vi åker dock på bröllopsresan direkt efter så vi måste växla pengar och sånt oxå...

Svar på tråden 23 Maj 2009