23 Maj 2009
Ja visst är det spännande! Jag har mina aningar om valborgshelgen...får väl se =)
Ja visst är det spännande! Jag har mina aningar om valborgshelgen...får väl se =)
Åååh så kul!!!
Jag vet - samma känsla här. Jag lämnade kvar min där för att inte pilla på den hela tiden =)
Jag är för nojig för det...är rädd för inbrott! haha!
Idag är det bara 5 veckor kvar!!!
Jag trodde min skulle bli idag, men så blev det inte. Nu är jag inne på sista helgen innan vår dag...får väl se om det blir nått
"Man har inte roligare än man gör det" - har gästerna inte kul får de skylla sig själv :P
Jag känner mig nervös just nu pga att jag inte hittar några boxershorts. Vill ha ett par med längre ben så att jag slipper klibbande lår...svårt. I övrigt känns det relativt lugnt. Vet att jag kommer bli hippad helgen innan så jag ska se till att jobba undan allting nu så snart som möjligt!
Men usch vilken dröm! Jag drömde att vår solist inte fått tillbaka sin röst (har haft strupkatarr eller vad det nu hette) och att hon inte sagt något om det så vi hade ingen reserv... Men sen på nått sätt blev det Måns Zelmerlöv som sjöng så det löste ju sig om man säger så, men usch så svettig jag var innan han kom in i kyrkan. Hahaha
En månad idag tjejer!!! Snart är det dags!!!
Har ni mycket kvar att göra?
Vi känner oss oxå mer eller mindre klara. Vigsel- och festprogrammen är klara. Bordsplaceringen är klar (förutom att vi inte vet om mina morföräldrar kommer eller inte - de mår inte hundra), men den skrivs ut så sent som möjligt så att vi vet om det blir nått avhopp eller så. Tänkte dock skriva ut framsidorna i helgen för de ska användas som placeringskort, så kan vi skriva namnen redan och ha det klart.
Min ring är klar, min m2bs klocka är klar. Sista ändringarna på klänningen ska fixas så sent som möjligt för att allt ska stämma (håller på att gå ner i vikt). Musiken, maten och sånt är klart. Får väl öva på dansen iofs, men det är ju inget "stort" på så sätt.
Ikväll ska jag pyssla med att smälta in vårt monogram i blockljusen som ska ställas lite här och var i lokalen. Ska även skära till "festgiro-blanketterna" som ska in i festprogrammet.
Men ja - vi känner oss som att vi ligger bra på det =)
Så skönt. Vi ska beställa tårtan i helgen oxå. Det enda jag känner panik över är att jag inte hittar några boxershorts. Vill ha ett par med lite längre ben så att låren inte klibbar ihop och de får inte vara control top för då valkar bara magen sig över kanten. Hoppas på att hitta såna i helgen!