23 Maj 2009
Bra talat!
Bra talat!
Det finns massor med gamla inlägg om du söker på detta ämne. Jag har för mig att vigselringar.se är bra, men kolla upp det för säkerhets skull! Det är visst JÄTTEMÅNGA här på BT som beställt sina ringar på nätet och är jättenöjda!
JoM maj09 skrev 2009-03-23 21:14:14 följande:
Smart! Jag har samma problem. Man får väl helt enkelt börja delegera lite mer.... Ett uppdrag åt gången, med tydliga instruktioner. Det borde de väl ändå klara
Jag saknar ord. Såååå oproffsigt. Bra att ni hittade en annan florist!
Vi har OSA först den 17 april, så vi får vänta. Det är jättemånga som inte hört av sig än. Det ska bli skönt när vi också kan börjar på "allvar" och göra bordsplacering, de slutgiltiga beställningarna av mat osv.
Någon som har misstankar på möhippa än?? Om jag känner min tärna rätt så har hon kokat ihop något.... Men jag vet ju inte säkert förstås. Jag har inte hunnit fundera så mycket på ev hippa tidigare, men jag fick precis höra om en tjej som fick sin möhippa två månader innan själva bröllopet, och för vår del skulle det ju innebära typ NU!
Huuu, nu ska man gå och vara nervös ända fram till dagen D. Jag kommer att vara supermisstänksam mot allt och alla. Mig lurar man inte så lätt.
Gick du på den lätta?!
Okej haha, annars är det ju ett typiskt försökt till missledande manöver
Oh jag blir imponerad av ditt lugn. Jag skulle hellre säga: ju mer pill desto mer stress. Jag försöker just nu undvika allt som tar fööööör låååååång tid, men det är ju jag
Planerar för att allt ska gå snabbt och lätt. Jag har i och för sig lite pill kvar med placeringskorten/menyn. Vi ska inte ha något festhäfte utan i stället ett lite större kort med menyn på och gästens namn.