23 Maj 2009
Jag har beställt min ring idag!!! En sak till att bocka av, bland alla 100 saker som återstår..... Näst på tur står att skicka ut inbjudningarna, det är verkligen dags! Hoppas kunna fixa det i helgen.
Jag har beställt min ring idag!!! En sak till att bocka av, bland alla 100 saker som återstår..... Näst på tur står att skicka ut inbjudningarna, det är verkligen dags! Hoppas kunna fixa det i helgen.
November!!?! Ge mig mer stress...
Nuuu har jag varit och lagt inbjudningarna på lådan. Det känns bra!
Men vad har ni för OSA-datum? Många brukar ju vara ute i sista minuten...
Vi har 17 april. Men jag håller med dig, men vill ju helst att alla ska svara första veckan
Använd olika kuvert om du inte hittar lika. Det spelar inte så himla stor roll. Var och en får ju bara ett kuvert ändå...
Jag funderar också på det!!
Hm, det var ju nyss 3 månader kvar. Hjälp, vart tar tiden vägen???
Vi ska inte ha något särskilt vigselprogram... Och vi har kvar att bestämma meny, vad vi ska dricka (måste beställas i förväg), bordsplacering och en hel massa annat. Hilfe! Om folk bara kunde OSA lite snabbare. Men jag brukar själv OSA sista dagen så jag vet hur det är. Jag kan ju säga att nästa gång jag blir bjuden på bröllop så ska jag OSA SAMMA DAG!! Nu vet man ju hur det är att gå och vänta...
Jag måste också fixa underkläder, och gå in skorna, och fixa något att ha i mina askar!!
Små detaljer som jag hade glömt hahaha. Hjälp! Det är nog dax att göra en riktig "att-göra-lista".