Visa mig era egentillverkade inbjudningskort!
Ja som rubriken, inspirationen står på NOLL och jag ber er ge mig lite tips???
Någon??
//Helena
Ja som rubriken, inspirationen står på NOLL och jag ber er ge mig lite tips???
Någon??
//Helena
Finns i mitt galleri..=)
Prototyp finns i mitt galleri. Blev lite si och så med sigillet, krävs nog lite träning.
Oh vad roligt att du tyckte de var fina
Det mönstrade turkosa papperet har jag köpt på en hobby butik här i stan( Gävle). Jag vet faktiskt inte vad de heter men jag tror att man kan beställa från den affären( kan kolla upp det om du vill). Jag var där i går och köpte deras sista bunt med papper, håller på och gör iordning tackkorten. Lägger in en bild när de är klara
bild finns i mitt galleri, vi ville ha dem väldigt enkla och det har kostat ca 3,50:-/st att göra dem
ja, det e en helt underbar affär, blev helt lyrisk första gången jag va där, nu kan jag gå dit när jag endå e istan bara för att titta lite!!
Våra inbjudningskort finns i mitt galleri
www.brollopstorget.se/hem/mint/galleri.php
Vi var på IN-EX i lördags och köpte allt till inbjudningskort och festhäften. Ska stämpla och göra det själv. Så roligt!!
Våra inbjudningskort finns i galleriet, enkla men ändå rätt så söta
Hoppas du har fått lite inspiration. Jag hade ett h-vete innan jag kom på hur jag skulle göra. Jag skriver jag, då min karl inte var så intresserad
Våra inbjudningskort finns i galleriet, dock har jag inte kommit med idén själv. Har näst intill härmat en tjej här på BT.
Bilder finns i galleriet. Informationsbladet saknas på den högra tomma sidan och vi skickade dem i cellofanomslag.
Mina askar finns i galleriet. Dvd skivan innehöll bilder på oss och en videohälsning där vi bjöd in gästerna till vårt bröllop.
Bild finns i mitt galleri...
Har gjort våra själva, bild finns i galleriet. Ska tillägga att vi inte är speciellt duktiga på pyssel någon av oss, trots det envisades vi med att göra dessa själva!! Resultatet kunde blivit bättre, men hoppas våra gäster förstår att det ligger en hel del arbete bakom.
Beställde allt från www.calligraphen.se, alla trycksaker till 80 gäster, samt en massa tillbehör....kostade 7000:- men det var det värt!
Jag har bilder både på de jag skickade ut och olika prototyper jag gjorde före i mitt galleri..
Måste bara säga att alla fina inbjudningskort som ni visat här har fått mig att ändra åsikt. Var helt inne på att beställa färdiga men efter att ha sett hur fint det kan bli om man gör det själv så tror jag nog att jag också ska ge mig på det. Sen är det ju inte helt fel om man kan spara några kronor...
Vi har både tryckt och gjort korten i PDF fil eftersom några behövde få dem så. Om du vill kan jag skicka över till ditt mail. De blev fantastiskt fina. Vi hade också sigill på kuvären och det blev bara helt perfekt inbjudan!