• burnisen

Visa mig era egentillverkade inbjudningskort!

Ja som rubriken, inspirationen står på NOLL och jag ber er ge mig lite tips???

Någon??

//Helena

• Svar på tråden Visa mig era egentillverkade inbjudningskort!
  • Hemlig2009

Våra finns också i galleriet, skickade dem imorse!

• jenick

Så fina inbjudningskort ni har gjort allihopa!!! :o)

• Boobi

Mina enkla egengjorda finns i galleriet..skickade dem igår, så idag får gästerna en överraskning!!

• J D

Våra är under tillverkning men våra save the dates finns i galleriet.

• Goaste

Måste man skriva "inbjudan", "vi gifter oss" eller dylikt på framsidan av inbjudningskorten?
    Finns väl egentligen inga måsten men undrar bara...

• MolsonCanadian

Vi skriver bara våra namn och datumet på framsidan. (www.brollopstorget.se/hem/molsoncanadian/galleri.php)

Goaste skrev 2009-02-06 22:42:08 följande:
    Måste man skriva "inbjudan", "vi gifter oss" eller dylikt på framsidan av inbjudningskorten?Finns väl egentligen inga måsten men undrar bara...
  • Goaste

Jag tänkte sy fast ett papper på framsidan och på det sen sy fast ett litet hjärta av ståltråd, inte skriva något. Duger det?

• MolsonCanadian

Så klart att det gör!
    Låter väldigt avancerat i mina öron.

Själv har jag kommit fram till att inbjudan inte är särskilt viktig alls eftersom den går ut till alla, inte bara till de som kommer. Det är ju de som kommer man vill göra något extra för. Följaktligen är våra inbjudningar extremt enkelt gjorda och med lite tur så får vi tag i lika enkla kuvert på IKEA.

Goaste skrev 2009-02-06 23:50:46 följande:
    Jag tänkte sy fast ett papper på framsidan och på det sen sy fast ett litet hjärta av ståltråd, inte skriva något. Duger det?
  • Gudinnan

Se galleriet. Vi körde lager på lager för att få fram en ram, samt fejk orkidée som de flesa trodde var äkta.
    Sen la vi dem i boxar med genomskinligt lock.

Svar på tråden Visa mig era egentillverkade inbjudningskort!