• burnisen

Visa mig era egentillverkade inbjudningskort!

Ja som rubriken, inspirationen står på NOLL och jag ber er ge mig lite tips???

Någon??

//Helena

• Svar på tråden Visa mig era egentillverkade inbjudningskort!
  • Kirsto

Våra trycksaker finns i galleriet.

• Pidis

Har vårat i galleriet. Får lov att säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet{#lang_emotions_wink}

• fröken sjunfors

Våra finns också i galleriet

• Filip

Hej!

Är det någon som har tips på var man kan beställa billiga och snygga inbjudningskort?

Undrar också hur man på ett fint sätt kan säga att barnen inte är bjudna... Vi har redan ca 100 på inbjudningslistan. Jag totalvägrar något i stil med "barn är en gudagåva men..." Något bättre förslag? Hjälp!

• DarlingLiellen

Jättefina kort allihopa!
    Anco - jag gillar verkligen ditt silverhjärta!! Men hur har du fått fast det? har du sytt eller limmar eller hur sitter det? Är det typ "vanlig" ståltråd eller nån speciell sort?

• agnes72

Hej!
    Våra egentillverkade finns i mitt galleri. Stämpel från Panduro.
    Skickade dem idag!!

• micof

Du måste göra ditt galeri synligt

agnes72 skrev 2009-02-17 21:52:43 följande:
    Hej!Våra egentillverkade finns i mitt galleri. Stämpel från Panduro.Skickade dem idag!!
  • Heloise

Vi har skrivit i informationsbladet att alla är hjärtligt välkomna till kyrkan men vi ber er repektera vår önskan om en barnfri bröllopsfest.
    Från början hade vi det längst ner på inbjudningskortet men det var snålt om plats så det fick flytta till infobladet ist.

Filip skrev 2009-02-07 18:25:54 följande:
    Hej!Är det någon som har tips på var man kan beställa billiga och snygga inbjudningskort? Undrar också hur man på ett fint sätt kan säga att barnen inte är bjudna... Vi har redan ca 100 på inbjudningslistan. Jag totalvägrar något i stil med "barn är en gudagåva men..." Något bättre förslag? Hjälp!
  • AnCo
    DarlingLiellen skrev 2009-02-17 21:29:06 följande:
    Jättefina kort allihopa!Anco - jag gillar verkligen ditt silverhjärta!! Men hur har du fått fast det? har du sytt eller limmar eller hur sitter det? Är det typ "vanlig" ståltråd eller nån speciell sort?
    Tackar.
    För att få fast hjärtat har vi använt limpistol.
    Det vita fältet under hjärtat är rispapper. Det är fastsatt med
    limspray för att inte synas igenom det tunna pappret.

Ståltråden är 2mm aluminiumtråd köpt på e-bay.
Svar på tråden Visa mig era egentillverkade inbjudningskort!