• FruCicci

Barnkarusellen snurrar vidare

Kängu: det finns nog alltid vissa undantag Men majoriteten tror jag det är så för....

• FruCicci

MSW, nu är jag i v 27, (26+2 enl UL).
    Kollade Victors i samma vecka och han hade 130.

• FruCicci

Fin tapet tycker jag med!

Ja NK har massa Babybjörn, där har vi handlat haklapp mm mm Ibland har de tom bra priser med!

• FruCicci

MSW, precis som för AM så dalade det för dig (o mig nu) när man närmar sig de sista veckorna

Nog om detta nu ska jag ta lunch

• FruCicci

Varför inte köpa Liten, såg ju fint ut!

• FruCicci

Liten, då förstår jag hur ni tänker-.... Jag tyckte dock det såg väldigt ljust och fint ut på bilderna, öppenspis och öppet, I like...

Frullan: Kan bara säga som de andra, prata med någon om detta. Det måste ju vara jobbigt för både dig o maken. Det är nog bäst att ventilera det hela.

Jag mår kanon bra nu. Graviditeten flyter smärtfritt i stort sett och jag försöker faktiskt bara att njuta av allt. Jag längtar till jag fåt gå hem och börja bädda lilla korgen till bebisen och Victor pussar på magen varje dag, det känns faktiskt bra. MEN det är klart att jag tänker på det som hände i somras, det vore ju konstigt om jag inte jgorde det. Jag tänker på det varje dag på något sätt, men jag låter inte det ta över mina känslor på fel sätt och jag beskyller inte mig själv längre, oroar inte mig längre för jag vill inte att denna graviditeten jag är i nu ska på verkas av tidigare fattade beslut.
    SÅ jag vill njuta, och det tycker jag du med ska göra, så prata med någon, för jag upplever att du inte njuter, mest deppar och fokuserar på att det är en kille till.

Piggelin, grattis till lägenhetsföräljningen. I långa loppet kanske det blev en hyffsad affär trots allt. Skönt för det mentala att ni har detta ur världen nu iaf.

• FruCicci

Nenne, jag vet faktiskt inte om jag gjorde rätt. Men jag följde min magkänsla mest och hela min kropp skrev just då NEJ...

• FruCicci

PÖKA PÖKA PÖKA nu Lappis!
    Kan du inte testa med ÄL stickor, har du helt tagit bort det?

• FruCicci

Förstår att du känner dig oskuld Lappis
    Kan inte påstå att vi har haft så mycket av den varan i halmen heller... fast jag är rätt sugen nu när jag har kommit in i dessa veckorna, tror det är maken som tycker det är konstigt när han ser stora magen
    Sen så får jag lätt sammandragningar i samband med sex, o han vet det, så han vågar inte.....
    Nåväl, appropå att vi har haft risigt innan, så fick jag iaf blommor i går, det är kanske som bäddat för lite sex i kväll då.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare