Hej hej
Nu är jag i sthlm. Tror ni inte att jag hade hunnit sitta på tåget i 15 minuter så får jag mitt affärsmöte avbokat! FUCK
Hoppade av i Hallsberg (vilken håla) och fick ta ett segt intercity tåg tillbaka till kontoret. Så Mugglan - har jag inte fött barn till GBG varvet kommer jag då, annars får det kanske bli någon annan dag med möten... fast igentligen vill jag inte åka ner för möten...
Har inte heller hängt med i senaste diskussionerna, men noterade en bild i huvudet av Telis med damsugarslangen som boa och så vidare....
AM vi har köpt babytraveler, de sa att den fortfarande var på kampanj denna veckan till oss, bara det att nu hade de sänkt den och man fick köpa till liggdelen, vi fick liggdelen på köpet, men summan blir samma... ja ja
Fördelen med den tvillingvagnen är att man får en sprillans ny för halvaprit mot UJ och sen är den inte så bred, bara 70 cm mellan hjulen, så man kommer in lätt i portar och på bussar etc. Suffleten var också rejäl, vilket jag inte tycker den är på UJ.
P&T gick helt bort för oss, jag tycker den är hård, ful och opraktiskt, och omysig helt enkelt. barnet där bak släpar vid äldre ålder i sinna händer i bakhjulen och sen ha en lite bebis i den där påsen som dinglar under sittdelen är inte hur jag föreställer mig det hela... knäppt kanske.... (men den är ju inte så bred.... praktiskt på så sätt)
Vi ville bara ha en tvillingvagn som funkar och som inte är så förbannat dyr
Kommer köra på min singelvagn med ståbräda mest misstänker jag, men det är skönt att ha en tvillingvagn i fall i fall...
Sen som jag sagt innan, så är det lättare att sälja en som man köpt ny, ist för att köpa en begagnad som man kanske vill sälja en omgång till sen.....
Vi är jätte nöjda.
OJ nu måste jag jobba lite till.... tittar in igen.
Frullan, skicka dem med billigare biljett till Rom eller ta en annan stad som inte kostar lika mycket. Utomlands är alltid utomlands och lite mer "födelsedagsaktigt"...