• FruCicci

Barnkarusellen snurrar vidare

muggles skrev 2009-04-03 13:43:03 följande:
    Nenne: NÄH! *besviken*Jag fattar inte varför man ska ha blöjhink om de bara funkar på kissblöjor, eftersom de som sagt inte luktar ändå. Vi slänger blöjor i en papperskorg med vanlig soppåse i. Bajsblöjor lägger vi först i en hundbajspåse(!) och knyter tätt. På det sättet räcker det med att slänga soppåsen varje dag. Hundbajspåsar är dessutom billigt! *husmorstips*
    PRECIS så har vi gjort fram tills nu!
    Jag tycker dessutom blöjhinken är skitful och tar en massa plats i badrummet!
    Men maken insisterade på att vi skulle prova, så han får som han vill - den var ju ändå gratis, förutom plastpåsarna då (svindyra)....
    Tror inte vi kommer fortsätta med den! (om jag får som jag vill)
  • FruCicci

Liten med Mindre skrev 2009-04-03 13:49:43 följande:

Cicci - vi förvarade leksaker i den uppfällda blöjhinken (delbar på mitten), tills vi kom oss för att skaffa lådor. Fruktpåsar funkar fint för blöjor med. De är gratis i affären... Får handla mycket frukt bara.
    Ha ha ha, ja jag använder allt från fruktpåsar till hundbajspåsar till vanliga 2l man har hemma eller mindre HM påsar etc... alla påsar man kan tänka sig
    Man behöver ju inte handla så mycket frukt Liten, det är ju bara att sno med sig extra påsar från affären...... dra av 10 st varje vecka, det klarar man ju sig gått och väl på, om man räknar 7 bajsblöjor i veckan
  • FruCicci

fru AM skrev 2009-04-03 14:19:53 följande:

Sopsäckar tar en hel del i volym! Finns med knythandtag de också!
    HAHAHAHAHA fan jag skrattar så tårarna rinner!
  • FruCicci

Am!!!!! porr-barbarella på förlossningen !!!! ha ha det skulle vara ngt!

Nu ska jag ta helg strax, ha det så bra så hörs vi

KRAM

• FruCicci

Fan vad tråkigt jag har på jobbet!!!!!!!!!!!!!!!

• FruCicci

HEJ

Hoppas allt är bra med er här inne!

Vissa barn o föräldrar har visst varit lite krassliga så jag ksickar krya-på-er kramar.

Vickan, grattis i efterskott.

BS, det ser ju bra ut i härligheten då!!! Gött, då är det bara på att köra som fan nu då!
    Kanske blir en liten bebbe i års skiftet iaf!

Jag trodde inte jag skulle vara trött på att vara gravid, men i går hade jag svårt att njuta faktiskt. Magen spänner så in i bengen, jag vill bara dra ner blixtlåset och ta ut bebisen nu. Jag vet inte hur jag ska sitta eller ligga, det känns så påfrestande på de inre organen... phhuu sen kan jag knappt andas ordentligt... Men vi får hoppas att det är en liten period då barnet växer.... så slipper jag kanske dessa spänningar snart....

• FruCicci

BS, Budapest är underbart. Jag tycker det är den vackraste staden efter Stockholm!
    Bara så du vet!
    Vilket hotell bor du på?
    Säg till om du behöver veta ngt. Jag har ju som sagt bott där (pluggade på universitetet där år 2000)

• FruCicci

Herregud Ore!
    Snacka om att det börjades i tid i din familj.

• FruCicci

Nenne, jag skulle kunna haft en 17 åring My god! Vilken tur att det ej blev så!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare