• FruCicci

Barnkarusellen snurrar vidare

Hej hej,

Har varit hemma och vabbat, Victor började kräkas i måndags kväll, så han fick ngn släng av krälsjukan. Jag själv mådde illa igår och spydde, men är ok nu fast hemma idag. Väldigt skönt att vara hemma och vara sjuk...
    I går var jag på Kulturhuset med Victor, innan jag själv blev risig på kvällen... vi hade så himla kul! Mötte upp maken och åt lunch alla 3, så otroligt mysigt. Gode min tid vad jag längtar till ledigheten med nya bebisen!
    Har berättat att jag ska sluta jobba 15 maj på jobbet, och dit går det fort.

AM, hur blir det nu, vet ju att du var på sjukhuset och att du fick höra lite dubbla saker av de olika...

BS, han se från de sista inläggen att du o maken blev osams när ni som minst behövde det för barnalstringen... det hände här med, men som sagt, dagen efter böj är inte för sent!

Telis, spikmattan har gjort underverk här hemma kan jag säga. Min make bröt ju ryggen för 10 år sedan i en skidolycka, och har väldiga problem med ryggen (titanstavar inopererade) och han har blivit en helt ny människa. Han lägger sig på den i sängen, ligger och kollar på tv en halvtimme på den.
    Hoppas det ger resultat för dig med!

Lappis, när är det dags för FET?
    Hur mår du nu?

Vickan, såg att det har varit kaos på jobbet... förstår att det varit jobbigt för dig, och som du säger så har du mormor och missfall etc bakom dig så saker bli lite extra jobbiga när man inte är starkast i stan.

Liten, uppfattade även att du har varit inne i en depp period, stor kram!

Jag vet inte vad jag skulle skriva mer...

Vinkar till EA och ORe Kängu och er andra..

Hej hej Page också.... jag tycker du är kanon go! Appropå diskussioner innan.

Det är iaf inte kul att kräkas med en stor mage... fy vad jobbigt.. och sen sammandragningar på det
    Fast det var kanske lite mer information än vad ni behövde...

• FruCicci

hoppsan, inlägget kom inte 2 ggr, sorry

Frejis, såg att det var dags för kub/nupp, vart ska du göra det och vilken mödravård går du på?

• FruCicci

Lappis, jag läste om Nenne nu när du säger det!

GRATTIS till Nenne! Underbart att det drar igång nu!

lappis igen, så du lyssnar så mycket på din akupunktör då ag detta med FET?

• FruCicci

Okej Lappis, jag förstår dig precis!
    Känner man så är det ju helt klart ett annat läge...

• FruCicci

Frejis, då går vi på samma!
    Jag tycker de är jätte bra där!
    Ska du föda på DS också?

Pizza sallad med vinäger, låter inget vidare för mig... bläää
    te, rostat bröd o fil lever jag nog på idag...

• FruCicci

Just det Freijs, den där barnmorskan som gjorde stora UL på mig och AM ska du verkligen se till att få när du ska göra det, för det är väl i maj någon gång det är dags.... eller? Hon var jätte bra, trots lite äldre

• FruCicci

Lappis, så sant så sant... panik är ju inte så bra när det gäller barnalstring, så det är ju fantastisk att du nu istället njuter av att må bra och leva livet samt ha annat i tankarna. Någon månad hit eller dit har ju ingen betydlese!

• FruCicci

Är det inte dags för en vårbrunsch snart?

• FruCicci

Jag hade Kate med Victor Frejis, denna gången var det någon annan, jag kommer inte ihåg... jag var inte så insatt och "med" de första 17 veckorna.... Men Marianne W var bra på stora UL.

Förstår att du nojjar lite AM, men gud så spännande med!
    Vi har löst det så Victor kan vara hos en i mammagruppen som har sin son på samma dagis, och bor i närheten... om det är en vardag.
    På helgerna har vi några plan B.
    Sen fick jag höra att man som pappa inte får sova på BB med barn nr 2, så jag får ligga själv och maken får vara hemma med Victor så fort bebis är ute. Om jag reflekterar över min snabba förlossning sist, så ska inte Victor behöva komma i kläm alls.

• FruCicci

Vad bra att du kollade AM. En av mina bästa kompisar födde den 22 mars nu och de åkte hem dagen efter för att pappan inte fick vara där, sen fick de åka in i 2 omgångar till sjukhuset för hörseltest och pku testerna... men hon födde på sös, hon sa att det var likadant överallt, så jag trodde bara det var så utan att kolla säkert.

Suttit o kollat på Efter 10 med Malou, länge sedan sist, gode min tid vad glad jag är om jag bara kan få ett friskt barn i rätt tid!
    De har handlat om neo barn hela veckan, som har dött av DS eller annat... usch, jag sitter o lipar.

Koko, du får verkligen bli frisk snart!
    Tarmarna har jag haft jätte mycket problem med hela denna graviditeten.SÅÅ ont i magen. Har ätit minifom, men inte alltid det har hjälpt. Nu på sista tiden har det dock varit bättre.

Men i början av maj kanske alla kan brunsch i Humlan

Picknick... då kan vi alla få syna Hector med kanske?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare