Barnkarusellen snurrar vidare
Hej hej,
Har varit hemma och vabbat, Victor började kräkas i måndags kväll, så han fick ngn släng av krälsjukan. Jag själv mådde illa igår och spydde, men är ok nu fast hemma idag. Väldigt skönt att vara hemma och vara sjuk...
I går var jag på Kulturhuset med Victor, innan jag själv blev risig på kvällen... vi hade så himla kul! Mötte upp maken och åt lunch alla 3, så otroligt mysigt. Gode min tid vad jag längtar till ledigheten med nya bebisen!
Har berättat att jag ska sluta jobba 15 maj på jobbet, och dit går det fort.
AM, hur blir det nu, vet ju att du var på sjukhuset och att du fick höra lite dubbla saker av de olika...
BS, han se från de sista inläggen att du o maken blev osams när ni som minst behövde det för barnalstringen... det hände här med, men som sagt, dagen efter böj är inte för sent!
Telis, spikmattan har gjort underverk här hemma kan jag säga. Min make bröt ju ryggen för 10 år sedan i en skidolycka, och har väldiga problem med ryggen (titanstavar inopererade) och han har blivit en helt ny människa. Han lägger sig på den i sängen, ligger och kollar på tv en halvtimme på den.
Hoppas det ger resultat för dig med!
Lappis, när är det dags för FET?
Hur mår du nu?
Vickan, såg att det har varit kaos på jobbet... förstår att det varit jobbigt för dig, och som du säger så har du mormor och missfall etc bakom dig så saker bli lite extra jobbiga när man inte är starkast i stan.
Liten, uppfattade även att du har varit inne i en depp period, stor kram!
Jag vet inte vad jag skulle skriva mer...
Vinkar till EA och ORe Kängu och er andra..
Hej hej Page också.... jag tycker du är kanon go! Appropå diskussioner innan.
Det är iaf inte kul att kräkas med en stor mage... fy vad jobbigt.. och sen sammandragningar på det
Fast det var kanske lite mer information än vad ni behövde...