• boardbabe

Bukett prisuppskattning tack!

Hej! Spånar på budgeten och inser att jag har ingen aning alls om vad en brudbukett kan kosta. Jag förstår ju att det varierar beroende på vad man vill stoppa i den;) men en standardbukett med lite grönt och kanske vita liljor? Nån som kan ge ett ungefärligt svar?

jag vet nämligen inte om det handlar om ett eller fyra tusen, så dålig koll har jag...

• Svar på tråden Bukett prisuppskattning tack!
  • Mrs D to be

ååå jag kollar i din lilla blomm utställning :-P

• passionsblomman
    Gör det du... så snackar vi sen!

Mrs D to be skrev 2009-01-21 19:58:49 följande:
    ååå jag kollar i din lilla blomm utställning :-P
  • momi boki

passionsblomman,, jodå han skulle förbeställa blommor och göra den rund bunden så som jag vill

• Mrs D to be

betlehemsstjärnaa var vacker... men det är ju så mycket blommor och så mycket skit

• passionsblomman

I en buketthållare eller med stjälkarna kvar som "handtag"?

momi boki skrev 2009-01-21 20:09:12 följande:

passionsblomman,, jodå han skulle förbeställa blommor och göra den rund bunden så som jag vill
  • Mrs D to be

rosa är uteslutet det hade hans kusin. eller hon hade fesrosa rosor som blev sådär bruna och fula i kanten du vet..

• Mrs D to be

vad ska du ha för blommor?
    momi boki skrev 2009-01-21 20:09:12 följande:

• Mrs D to be

jag har nog kommit fram till vitt i olika nyanser.. kanske något inslag av grönt ich silver

• GoS09

Kanske en dum fråga men vad är skillnaden på blomhållare o stjälkarna kvar som handtag... vad är en blomhållare eg..?
    Och vad är det för skillnad på buketten om det är en vanlig bukett och en brudbukett? Förutom priset då.. Hehe...

• MiaAnd

Något tips på vita blommor i slutet av juli? Tänker ha enbart vitt och grönt i en droppformad bukett.

Svar på tråden Bukett prisuppskattning tack!