• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • MinSoulmate
    Pentan skrev 2009-02-24 14:13:30 följande:
    Men då jäklar... Jag vet ju att man inte får överglänsa bruden - men attan vad snygg jag ska vara då!!
    Haha! ATT du kommer va!! good work!
  • Pentan

MinSoulmate skrev 2009-02-24 16:46:45 följande:
    Haha! ATT du kommer va!! good work!
  • Pentan

Min hud har hängt med bra, men dock ej på magen - den var så hårt åtgången sen tidigare med jojobantning och ett barn fött. Insidan på låren är oxå lite ledsna...

• emersson
    Pentan skrev 2009-02-24 14:13:30 följande:
    TACK snälla ni!!Jag började gråta i morse när jag såg vågen för nu har jag BARA 10 kg kvar!!! Fatta - annars har det liksom varit 30-35 kg som ska bort, men nu är det bara 10...Grejen är ju den att 80 var liksom mitt mål, visst jag drömde om 70 och fantiserar om 67 kg. Men var ändå liksom nöjd med 80. Men nu har jag blodad tand och ska ned till minst 75. Så jag fortsätter med ren kur till den 29:e mars och tar de sista kg på kombinerad fram till mitt bröllop den 15 augusti!Dessutom fick jag just reda på att min bror ska gifta sig den 9:e maj, så nu har jag något kul att se framemot i en riktigt snygg klänning och alla man inte träffat på länge, som bara sett en som tjock!!!!Men då jäklar... Jag vet ju att man inte får överglänsa bruden - men attan vad snygg jag ska vara då!!
    Vilken underbar känlsa :D grattis och grattis igen :) kämpa på, du är superduktig :)
  • lönnsjö

Okej,men då behöver jag inte oroa mig så mycket över huden då. Ja min mage är oxå hårt åtgången av två graviditeter. men som sagt bara inte huden hänger ner till knäna

• knyjoy

Hej hej allihopa här har ni en liten veteran som för 2 år sedan tappade 21 kg med hjälp av cambridgekuren. Nu ska jag på´t igen!
    Efter hemifrån flyttande och lite för mycket god mat har jag dessvärre gott upp allting med omnejd. Lite dåligt mående har ju också spätt på det en hel del. Men nu ska det bli bättring :)

Blir nog nio veckor igen om inte liiite mer.. man måste ju vara sommarfin ;)

Jag ser att det är många som undrar om huden. Jag gick ner från 105 till 84 kg, har inte fått några barn men har varit stor hela mitt liv (jo mycket riktigt hela 21 år ;)) och jag märkte att huden hade lite svårt att hänga med. Det jag gjorde då var att jag var VÄLDIGT noga med att smörja in mig morgon och kväll och efter varje dusch. Antingen med hud lotion eller baby olja.. måste nog säga att babyoljan fungerar bäst då den mjukar upp huden och ger den en annan spänst.

Jag hade mycket stöd från Bröllopstorgets forum sist jag höll på och därför söker jag mig hit igen.. även om jag inte ska gifta mig så tycker jag att alla är väldigt trevliga och stöttande här och jag ska försöka vara lika good of a sport :)

Lycka till allihopa det är inte omöjligt =)

• knyjoy

Hej hej allihopa här har ni en liten veteran som för 2 år sedan tappade 21 kg med hjälp av cambridgekuren. Nu ska jag på´t igen!
    Efter hemifrån flyttande och lite för mycket god mat har jag dessvärre gott upp allting med omnejd. Lite dåligt mående har ju också spätt på det en hel del. Men nu ska det bli bättring :)

Blir nog nio veckor igen om inte liiite mer.. man måste ju vara sommarfin ;)

Jag ser att det är många som undrar om huden. Jag gick ner från 105 till 84 kg, har inte fått några barn men har varit stor hela mitt liv (jo mycket riktigt hela 21 år ;)) och jag märkte att huden hade lite svårt att hänga med. Det jag gjorde då var att jag var VÄLDIGT noga med att smörja in mig morgon och kväll och efter varje dusch. Antingen med hud lotion eller baby olja.. måste nog säga att babyoljan fungerar bäst då den mjukar upp huden och ger den en annan spänst.

Jag hade mycket stöd från Bröllopstorgets forum sist jag höll på och därför söker jag mig hit igen.. även om jag inte ska gifta mig så tycker jag att alla är väldigt trevliga och stöttande här och jag ska försöka vara lika good of a sport :)

Lycka till allihopa det är inte omöjligt =)

• 1augusti2009

VÄLKOMMEN tillbaka och lycka till!

knyjoy skrev 2009-02-24 21:08:00 följande:
    Hej hej allihopa här har ni en liten veteran som för 2 år sedan tappade 21 kg med hjälp av cambridgekuren. Nu ska jag på´t igen!Efter hemifrån flyttande och lite för mycket god mat har jag dessvärre gott upp allting med omnejd. Lite dåligt mående har ju också spätt på det en hel del. Men nu ska det bli bättring :)Blir nog nio veckor igen om inte liiite mer.. man måste ju vara sommarfin ;)Jag ser att det är många som undrar om huden. Jag gick ner från 105 till 84 kg, har inte fått några barn men har varit stor hela mitt liv (jo mycket riktigt hela 21 år ;)) och jag märkte att huden hade lite svårt att hänga med. Det jag gjorde då var att jag var VÄLDIGT noga med att smörja in mig morgon och kväll och efter varje dusch. Antingen med hud lotion eller baby olja.. måste nog säga att babyoljan fungerar bäst då den mjukar upp huden och ger den en annan spänst.Jag hade mycket stöd från Bröllopstorgets forum sist jag höll på och därför söker jag mig hit igen.. även om jag inte ska gifta mig så tycker jag att alla är väldigt trevliga och stöttande här och jag ska försöka vara lika good of a sport :)Lycka till allihopa det är inte omöjligt =)
  • knyjoy

Tackar så mycket! Förhoppningsvis ska jag inte behöva något lycka till. Har man gjort det en gång borde ju inte andra gången vara så svår :)

Jag klantade mig sjukt mycket förra gången dock.. var lite klantig med middagarna och blev undernärd och fick obehagliga utslag.. en liten varning till alla! Var noga!

• Pentan

Dag 57
    Nytt 10-tal!!!

ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!

Jag har min 7:a

79,2 kg!!!

Jag är helt blank... Jag har inte varit på 70-någonting på...ja...kan det vara 10 år!?!

2 hg från 20 kg, sen min start på 99 kg den 1:a jan.

Jag vet inte vad jag känner... Glad? Ja! Lättad? Otroligt! Lycklig? Absolut! Sugen på mer? Grymt!

Wiiihiiiii....

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!