• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • MilosMamma

Jag är hungrig, sjuuuukt sugen på hemmagjorda köttbullar o pannkakor, jag vill ner 5 kilo till innan påsk!

• emersson
    MilosMamma skrev 2009-04-01 17:39:47 följande:
    Jag är hungrig, sjuuuukt sugen på hemmagjorda köttbullar o pannkakor, jag vill ner 5 kilo till innan påsk!
    haha jag har oxå varit sjuuuukt hungrig idag. När det var fika på jobbet så rostar alla gooooooooda mackor med en massa smör o ost på, själv satt jag med en te-kopp, ibland är livet verkligen orättvist ;)
  • MilosMamma

ja de e ju det =), Men jag gick ut och satte fjädrar i ett träd medan sambon och sonen åt pannkakor =) Så nu kände jag mig duktig, likaså på stan förut alla åt bulle o julmust/festis, jag satt där med mitt glas vatten, sjukt sugen men jag vet att jag skulle ha sååån ångest och vara så besviken på mej själv.

emersson skrev 2009-04-01 17:43:39 följande:
    haha jag har oxå varit sjuuuukt hungrig idag. När det var fika på jobbet så rostar alla gooooooooda mackor med en massa smör o ost på, själv satt jag med en te-kopp, ibland är livet verkligen orättvist ;)
  • EmelieJosefin

Hej tjejer! Ska börja om på renkur imorgon efter min break på 2 dagar. Blir att köra 7 dagar för att få en rivstart! Sedan mycket nyttig och proteinrik mat. Vad tror ni?

• emersson
    MilosMamma skrev 2009-04-01 18:02:04 följande:
    ja de e ju det =), Men jag gick ut och satte fjädrar i ett träd medan sambon och sonen åt pannkakor =) Så nu kände jag mig duktig, likaså på stan förut alla åt bulle o julmust/festis, jag satt där med mitt glas vatten, sjukt sugen men jag vet att jag skulle ha sååån ångest och vara så besviken på mej själv.
    det är så skönt att man inte är ensam, tack o lov för detta forum:D tänkte faktiskt på det idag, att jag är inte själv om att sitta o bli hungrig o sugen på allt, och pentan o 1augusti har ju klarat det jättelänge. Jag har precis gjort korvstroganoff och barn o kille, meeeeen själv äter jag kycklingsoppa med curry ;)vi är så duktiga och äntligen ska övervikten bort en gång för alla :D
  • bongen80

-1,8 kg så nu är det -5,9 kg på 3 veckor. Känns himla bra. Tittade i kyldisken på affären, det är ju 6 stora margarinförpackningar!!! Uscha va äckligt, de vill jag inte ha tillbaka igen och mer ska bort det är ett som är säkert

• MilosMamma

Jag ska ha mens nu idag, den kommer väl dom närmsta dagarna kan det ha nått med vikten o göra? Jag brukar bli ganska svullen.
    Jag menar eftersom jag gått upp 0,5 kilo

• bongen80
    MilosMamma skrev 2009-04-01 18:34:09 följande:
    Jag ska ha mens nu idag, den kommer väl dom närmsta dagarna kan det ha nått med vikten o göra? Jag brukar bli ganska svullen.Jag menar eftersom jag gått upp 0,5 kilo
    alldeles säkert!
  • emersson
    MilosMamma skrev 2009-04-01 18:34:09 följande:
    Jag ska ha mens nu idag, den kommer väl dom närmsta dagarna kan det ha nått med vikten o göra? Jag brukar bli ganska svullen.Jag menar eftersom jag gått upp 0,5 kilo
    jag går upp runt ett kg varje gång i månaden oavsett vad jag äter eller dricker, man får trösta sig med att det är iaf bara vatten...
  • emersson
    bongen80 skrev 2009-04-01 18:24:46 följande:
    -1,8 kg så nu är det -5,9 kg på 3 veckor. Känns himla bra. Tittade i kyldisken på affären, det är ju 6 stora margarinförpackningar!!! Uscha va äckligt, de vill jag inte ha tillbaka igen och mer ska bort det är ett som är säkert
    Grattis, vad härligt!!!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!