• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • bongen80
    Pentan skrev 2009-03-30 07:58:54 följande:
    Så här har min vecka som gått sett ut:Måndag 81,1 kg - ren kurTisdag - ren kurOnsdag - ren kurTorsdag - komb. kur, protein och fett på kvällenFredag - samma sak som ovanLördag - Inga soppor alls, endast protein och fett 3 mål om dagenSöndag - samma som ovanMåndag - I dag väger jag nu på morgonen 77,7 kg-3,4 kgVeckan som kommer nu blir det komb. kur med 2 soppor och middag på kvällen. Sen till helgen åker vi till Gbg och har myshelg och shoppinghelg, då blir det GI variant på ätandet.
    Guud va roligt! Men hur kan du gå ner så fort?? Min första vecka -2,3kg andra veckan -1,9 kg. Tränar du mycket också?
  • blivandefru2009

Hej igen!
    Har skummat igenom lite för att se hur det går för er alla - mina inspirationskickar

Jag hade tänkt börja förra veckan igen på ren kur, men det hände lite saker som gjorde att det inte var läge just då.
    Men idag är jag på G igen och ser fram emot den rena kuren.

Det har nämnts om dessa stickor för att kolla om man är i ketos?? Det är dom man köper på apoteket?
    Vad heter dom och hur funkar dom?

Nu ska jag försöka få iväg ett litet infoblad till våra bröllopsgäster

Kram På Er!!

• evvia

Oj, jag har helt missat denna tråd
    Jag kör också cambridge, är inne på dag 23 ren kur och har under dessa dagar gått ner 8,7 kg. Jag tänker köra ren kur fram till juli har jag tänkt med uppehåll vid midsommar. Målet är att gå ner alla mina gravkilon + lite till, ca 20 kg.

• MilosMamma

87,0 idag... jag ser sexan hörnni =)

Hur mycket tränar ni alla här inne?

• bongen80

Jag går promenader med gångstavar o sen kör jag lite på min orbitrek. Försöker gå i snitt 35 min varje dag o sen köra 4min åt gången ett par gånger om dagen på maskinen. Är väldigt mycket nybörjare så jag vill gå ut lite lugnt för att känna vad jag orkar.

• Pentan

Tack, nej jag tränar inte alls. Men går väldigt mycket, privat och på jobbet, så jag brukar ligga på ca 12000-14000 steg om dagen.

bongen80 skrev 2009-03-30 08:47:14 följande:
    Guud va roligt! Men hur kan du gå ner så fort?? Min första vecka -2,3kg andra veckan -1,9 kg. Tränar du mycket också?
  • EmelieJosefin

Dag 5 är här! Längtar tills imorgon då jag hoppas att mina kakao- mintshakar kommer!! :)

• Pentan

Hi hi... Var inne på Hemköp i går och då gick jag förbi två killar som stod vid en hylla, de snackade och helt plötsligt slutade den ena killen att svara. Kompisen frågade vad det var och då sa han -Men det står ju en så vacker kvinna här. Då stod han och tittade på mig!! Ha ha jag flydde därifrån röd om kinderna.

• emersson

härligt, själv är jag inne på min andra, blir nog en trist kväll för nu är jag vrålhungrig....men det ska nog gå bra:)

Pentan: Vad kul, sånt där blir man så glad över :)

EmelieJosefin skrev 2009-03-30 14:47:07 följande:
    Dag 5 på renkur:)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!