• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Pentan

Åååååhhhh HURRA!!!! Grattis gumman!!!

1augusti2009 skrev 2009-03-29 11:27:48 följande:
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamin våg hemma stod på 89.9 imorse, vilken känsla med en 8 först det var såååååååååååååå länge sedan sist :-dkraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam i massor!
  • MilosMamma

usch nu är jag trött genomförkyld och sugen, på nått vet inte vad är bara sugen....

• lönnsjö

MilosMamma skrev 2009-03-29 16:32:42 följande:
    usch nu är jag trött genomförkyld och sugen, på nått vet inte vad är bara sugen....

Håll ut!! Du fixar detta

• emersson

jag skulle oxå vara jättenöjd om jag lyckas gå ner 6-7 kg, 10 är drömmen:) men dom sista kilona ska ju vara sega säger alla så man får väl se hur det går ;)

Hemlig2009 skrev 2009-03-29 12:36:43 följande:
    Det klarar du säkert! Jag skulle vilja gå ner 8 kg, men är även nöjd skulle jag tro med 6. 10 kg vore rena drömmen!
  • emersson

är det nån som vet om man kan dricka lighläsk när man kör ren kur? kan man ha suketter i kaffet?:)

• MilosMamma

usch verkar bara som det är jag som gnäller i den här tråden.
    Men va märkligt det är att Mat är en sådan stor del i ens liv, blir inte med mer rastlösa om dagarna nu? allt går så sakta, förut åt man mat och sen träffa man nån och fikade osv osv, bara äta hela tiden typ.

• Hemlig2009

Nja, jag tycker inte det är så himla jobbigt faktiskt. Jag åt på regelbundna tider förut också så det är ingen skillnad. Så försök att tänka att mat är för att du inte ska vara hungrig, inte för det sociala.

Och går man ut och fikar så är det ju för att snacka skit så ett glas vatten går bra då också.

• emersson

än så länge är jag bara inne på min första dag, så vänta bara så kommer det snart en massa gnäll från mig med;) sist gnällde jag nog nästan konstant:)

MilosMamma skrev 2009-03-29 17:42:41 följande:
    usch verkar bara som det är jag som gnäller i den här tråden.Men va märkligt det är att Mat är en sådan stor del i ens liv, blir inte med mer rastlösa om dagarna nu? allt går så sakta, förut åt man mat och sen träffa man nån och fikade osv osv, bara äta hela tiden typ.
  • EmelieJosefin

Dag 4 är snart över! Gud sååå skönt. Känns bra, men hungrig är jag från och till hela tiden. Hur går det för er? Gick helgen bra?

• Hemlig2009

Ja, vardagarna är ju helt klart lättare. Glad att dag 5 är över. Men jag är inte hungrig, så fort jag blir det märker jag att det är dags för en halv påse.

Känner att jag låter fjantigt positiv och jag kommer få det jobbigt jag med, men än så länge går det bra. Dricker min sista halva påse nu, vanilj.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!