• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • 20090725

idag e det 6månader kvar till vår stora dag :)

• Heloise

precis 6 månader kvar
    sen hittade jag en så vacker brudbukett i går att den får avgöra vilken klänning det så småningom blir; vart så kär i den.

• Sååå lurade

Att min kinaklänning levereras till mig på jobbet imorgon, ringde dhl i morse och den var i stan... Men det skulle ta en extra dag eftersom jag ändra leveransadressen från hemmet till jobbet... Men det gör inget, nu är det nära

• Sesamy

Att min mamma verkar förstå att vi faktiskt menar allvar nu och verkar vara glad för vår skull.

Sen var det ju inte helt fel att hon lovade att pappa och hon skulle betala min klänning heller! =P

• Pärlan2009

Det bästa är att de har ringt från guldsmeden och berättat att ringarna är klara!

Nervöst och underbart roligt!

• Villemoa

Är att jag ringt sömmerskan och bokat tid. Ännu en sak att bocka av på listan

• Tillde

Att jag har bokat in en provuppsättning som nog kommer funka med mitt schema! Och att mamma och lilleman hänger på så vi kan luncha ihop i Strömstad!

• Ouno

Att vi nyligen skickat ut inbjudningskorten och fått så många fina hälsningar, nu kan man prata öppet om bröllopet :)
    Samt att jag i veckan beställde en ring på Guldfynd! 25% rabatt var det också :)

• Twixiee

Det bästa med mitt bröllop idag är att jag äntligen har varit iväg och provat klänning, och faktiskt hittat en jag vill ha! Och den kostar inte mer än 3000:-
    Jippie!!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...