• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Lajsan

"Det bästa med mitt bröllop just i dag" är att jag blev så nöjd med vår bröllopsdag, all planering blev precis som man önskat.

• momi boki

att jag lyckats flytta bröllopet o fårr kyrka o lokal i juli ist =)))))) så lycklig

• Tillde

Är att jag fått en massa saker fixade, som allt porslin och sånt jobbigt som har gnagt mig lite Har gjort en checklista med ALLT på, ser faktiskt rätt bra ut, skönt att få överblick!!!

• Heloise

Att vi igår hittade den perfekta inmarschen( sången) känner mig lyrisk över att ha hittat precis rätt.

• MulleNuh

vilken är det då?? *nyfiken*

Heloise skrev 2009-01-22 13:57:05 följande:
    Att vi igår hittade den perfekta inmarschen( sången) känner mig lyrisk över att ha hittat precis rätt.
  • längelevekärleken

är att jag verkligen har världens mest perfekta blivande man till mig. :D I´m happy happy

• agbe

att det nu bra är 63 dagar kvar tills vi gifter oss på en strand i Punta Cana. Nästan allt är fixat och jag längtar så mycket efter att få gifta mig med mannen i mitt liv.

• Pingst09

Att vi idag bestämt oss för att gå och prova/kolla rignar i morgon!

• Joji

Att jag köpte material till inbjudningskorten idag, så i helgen ska vi pyssla

• Klöver dam

Att jag var uppe i Gävle och hittade guldfärgade tallrikar att ha ljus på..(Bor i Stockholm och har inte hittat någonstans..)

Och att jag fick ett samtal där jag fick reda på att jag vunnit en egendesignad vigselring med värde 100 000!!!! Helt sjukt! Jag som suktat efter en ring för 30 tusen och tyckte den var för dyr..

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...