• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Tillde

att det är just HAN som jag ska gifta mig med och få dela resten av mitt liv med! Han som är den mest underbara, omtänksamma finaste, snyggaste killen i hela världen! Och att han är världens bästa pappa till vår son gör honom inte direkt mindre attraktiv i mina ögon

• primulakarlsson

Att jag får min brudbukett i bröllpspresent av svägerskan som äger en lten blomsteraffär.

• soffi73

Att jag äntligen lyckats bestämma vilken klänning jag vill ha!

• anja1661

att mina ringar är klara och ligger på posten och väntar på att jag idag ska hämta dem!!!!

• zeddy

Att vi har bokat serveringspersonal samt en "koordinator" för middagen o festen.. Låter lyxigt, men egentligen är det bara en lite mer erfaren servitris som kommer att ha stenkoll på allt under kvällen - från brudskål till vickning!

Känns otroligt skönt att få släppa allt!

• Hemlig2009

Att vi har ordnat med solister till vigseln! Känns jätteskönt.

• Pingst09

Att "min" florist, tillika ägare av butiken där jag praktiserar tar hem blommor bara för att jag ska få se dem i förväg och bestämma vad jag vill ha. Likaså har hon tagit hem 40cm bred organza i olika färger för att ha till dukningen, även den bara att jag ska få se och bestämma vad jag vill ha.
    Alltså inget jag måste köpa i nuläget utan bara ändå!

• Tindragull

Precis sån har jag också varit sen m2b friade ordentligt. Han är förälskad mest jämt, men nu är jag det också. Riktigt mysigt!

Det bästa är att vi blivit som nyförälskade tonåringar, jag och (blivande) maken! I helgen var barnen iväg hos kusinerna och vi hade huset för oss själva...Så här förälskad har jag inte varit på nästan 20 år, jag längtar efter honom när jag är på jobbet!
  • Tillde

Måste skriva en gång till idag Är så glad över att ha beställt min ring av en kanontrevlig kvinna på Guldfynd som gav mig 25% Och sen att jag köpt placeringskort och attiraljer till dem så jag kan börja pyssla lite!

Har även tagit tag i såna saker som strular, bla. hittat en helg som vi kan åka till Tyskland och köpa drickat till festen och ringt madamen som har hand om vår lokal och kolalt upp vad som fattas.

Skönt att "beta av" lite saker som känns motiga...

• Tillde

Härligt!!! Vilken snäll människa! Min tärna och bästis är butikschef i en superfin blomsteraffär så gissa vem som får fixa blommorna till brudbukett och dukning??!

Pingst09 skrev 2009-01-21 15:27:54 följande:
    Att "min" florist, tillika ägare av butiken där jag praktiserar tar hem blommor bara för att jag ska få se dem i förväg och bestämma vad jag vill ha. Likaså har hon tagit hem 40cm bred organza i olika färger för att ha till dukningen, även den bara att jag ska få se och bestämma vad jag vill ha.Alltså inget jag måste köpa i nuläget utan bara ändå!
Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...