• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • marsros

Att svenska kronan har rasat mot den norska så att de 50.000 norska jag satte över till mitt svenska bröllopskonto blev 63.000 YABBBA DABBA DOOOOOOO
    Hade räknat hela budgeten med 1:1 så 13000 extra kommer väl till pass...det blir mycket champagne och blommor

• Fenixx

marsros>> wow, det var verkligen nåt att jubla för.

• Tillde

Coolt, grattis!! (Även om det inte är så bra för svenskarna i längden kanske)

marsros skrev 2009-02-22 15:50:02 följande:
    Att svenska kronan har rasat mot den norska så att de 50.000 norska jag satte över till mitt svenska bröllopskonto blev 63.000 YABBBA DABBA DOOOOOOO Hade räknat hela budgeten med 1:1 så 13000 extra kommer väl till pass...det blir mycket champagne och blommor
  • passionsblomman

*väntar med spänning på att få se DEN brudbuketten*

marsros skrev 2009-02-22 15:50:02 följande:
    Att svenska kronan har rasat mot den norska så att de 50.000 norska jag satte över till mitt svenska bröllopskonto blev 63.000 YABBBA DABBA DOOOOOOO Hade räknat hela budgeten med 1:1 så 13000 extra kommer väl till pass...det blir mycket champagne och blommor
  • marsros

jag som bara skulle ha en liten enkel med rosor

Och du kära blomstergudinna. Kan man göra en bukett som går att dela? Jag tänker mig vi ska ha 6 bord och om floristen gör 6 buketter där man kan hålla ihop kanske 3 st till en stor under vigsel. Öh bra förklaring

passionsblomman skrev 2009-02-22 15:59:57 följande:
    *väntar med spänning på att få se DEN brudbuketten*
  • passionsblomman

Förklaringen var det inget fel på, men nej, det skulle inte se bra ut. Inte heller vara lätt att hålla ihop.

Däremot kan ju din brudbukett bli en fin dekoration på just ert bord.

marsros skrev 2009-02-22 16:03:00 följande:
    jag som bara skulle ha en liten enkel med rosorOch du kära blomstergudinna. Kan man göra en bukett som går att dela? Jag tänker mig vi ska ha 6 bord och om floristen gör 6 buketter där man kan hålla ihop kanske 3 st till en stor under vigsel. Öh bra förklaring
  • aikidoaasa

Det bästa idag är att när vi kom hem så låg det två stycken fina vykort från sambons släktingar i brevlådan där de grattade oss till förlovningen och det stundande brölloppet.
    Och på söndag får mina föräldrar veta när de kommer hem från Gran Canaria!

• 27juni2009

Att våra inbjudningskort nu har dimpt ner i brevlpdan hos våra blivande gäster, ett par stycken har redan hört av sig o tackat via tel o msn

• Pärlan2009

Sms:et från min älskling där han skriver att han längtar tills vi ska gifta oss. Vi gör varandra så lyckliga:)

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...