• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • didis

I går kom ringen!

Helt i min smak, i titan. Först hade vi sagt att vi inte skulle ha några vigselrignar men sedan såg jag en länk från titanringar.com här på BT...

• Mrs Baom

I dag är jag glad för att det ekonomiska har löst sig och vi har råd att gifta oss!!

• längelevekärleken

att jag fick ett mail att min blivandes frockcoat, min underkjol, tiara, & slöja är på väg i posten. Wohooo, kanske är min vigselring klar nästa vecka när jag kommer hem från jobbet också :D .

• Sååå lurade

Det var väl en underbar nyhet!

Mrs Baom skrev 2009-02-20 09:02:36 följande:

I dag är jag glad för att det ekonomiska har löst sig och vi har råd att gifta oss!!
  • Pärlan2009

Åh, nu blev jag glad! Det är så underbart att få planera sitt bröllop och jag unnar alla att få känna lyckan över att ha hittat rätt person och dessutom kunna fira det på sin bröllopsdag!

Mrs Baom skrev 2009-02-20 09:02:36 följande:

• Sååå lurade

Idag är min pappa hjälte.... Han åker med några jobbarkompisar och hämtar all alkohol från Tyskland till oss och vi behöver inte betala en krona för reskostnader för det står bussbolaget för som de jobbar åt. De har utskänkningstillstånd på bussarna och ska ner och fylla på sina lager. Fatta vilken tur vi har...
    Puss på dig pappa

• abcdefgh

Jag är glad över min mamma och min syster som hjälper mig otroligt mycket. Min syster måste vara bästa tärnan ever. Vi har suttit i veckan och gjort inbjudningskort, snrt klara. Jag har också embossat en massa, det blir riktigt snyggt när det är klart. De är "eld och lågor" över mitt bröllop och jag är så otroligt glad över att de delar vår lycka över att vi ska gifta oss! De kollar runt till höger och vänster efter tips idéer och personer som kan hjälpa till med saker.

De är bäst!!!

• Gussavilmis

Att våra inbjudningskort kom med posten idag!!!
    Och att jag igår var i Vinslöv och prövade ut min drömklänning som nu också är beställd!!

• 20090725

idag har jag köpt en underkjol till klänningen... det va billigare än att hyra... en sak till att pricka av från listan!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...