• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Fenixx
    Villemoa skrev 2009-02-02 23:30:22 följande:
    Det bästa idag är att hemsidan nu är klar och att vi gjort klart inbjudningskorten så vi kan lägga dem på lådan imorgon!!
    ohh vad spännande.
  • Tillde

Sesamy: Klart man får skryta/vara glad över sin mamma, inget man ska behöva fundera över hur andra tar det! Jättehärligt för dig!!

Idag är jag glad för många saker men en sak som känns riktigt skönt är att serveringspersonalsproblemet som jag varit lite stressad över löste sig bara TJOFF! Och det lät bara "Jag tar med mig några av kompisarna så kommer vi, inga problem vi fixar det" Det var svärmors väns dotter som har flyttat dit vi ska ha bröllopet och som jobbar på restaurang, som sa detta. Kan det bli bättre
    Min svärmor och svärfar har mer kontakter än vissa maffiosomedlemmar, gissa om jag är glad för det nu! Inte helt lätt att planera bröllop 40mil härifrån alltid annars!!

• 090414

Att alla papper är beställda o att jag springer o kikar på ringen titt som tätt..

Det börjar närma sig nu Snart bara två månader kvar,,

• Hemlig2009

Att våra inbjudningar är utskickade. Har redan fått 2 glada ja-svar från kompisar som inte visste om det (jobbar de inte? ).

• J D

Att jag har hämtat min bröllopsklänning och att det bara behövs några små ändringar  .

• MV85

Att första lokalen jag tittat på (han kunde inte följa med) blev jag helt kär i och VILL VILL VILL ha!

• Tillde

Att jag hittat supersöta vita vaser för en spottstyver på Ikea

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...