• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tizia

Buhu, precis upptäckt att jag stämplat kyrkoprogrammen på fel sida =(( Nästan gjort klart alla å så blir d upp å ner !! Suck hur dum får man va....

• Tx2

Åh, vad trist Tizia. Det är lätt att göra fel när man skall få sidorna rätt.

• Tizia

Tx2: Ja man e så säker när man börjar att man inte ens kollar ! Puh ja alltid lär man sig nåt ! Dubbbelkolla allt minst 2 ggr och jag blir en jäkel på embossing/stämpling =)

Skulle va kul å va med å träffas ngn gång, kanske ska försöka haka på fikan... =) Har plågat mina nära å kära tillräckligt med bröllopstjat nu =)

• Teapot

Tjoho! Precis hemkommen från fotograf-besök med härlig känsla i magen! Blev dyrare än vad vi budgeterat för men det känns som att det inte spelar någon roll. Sån härlig tjej och det känns så skönt att det är en bekant till m2b, verkligen avslappnat! Så, ett papper till påskrivet som brudpar

• hummle

tizia: nämen va tråkigt ibland spelar d ingen roll hur nogrann man e, bara inte din fixa-vigselprog-dag!

teapot: MAGKÄNSLA visst e d magiskt att skriva på papper som brudpar. undra hur d känns sen när man e gift?! *längtar*

tx2: nä ingen TAM-TAM-TATAM... tråkigt?! har MÅNGA ggr kännt att d e bättre o göra andra nöjda för många runt oss har ju snackat just om deras favvo march. OJOJOJ va vi kommer göra många missnöjda för vi går vår väg o gör d vi känner

ja förrästen ni som ska ha peter som fotograf får ju se honom jobba live den 7:e...
    hemkommen från bahamas=solariumet annars o mina fräknar har poppat upp :-s men men
    JO jag dammsög m mina bröllopsskor, måste ju gå in dom ASG. m2b bara garva, förstår inte varför hihihi.

sov gott

• blivande fru hollander

hallå alla gbg fruar , är det någon som gifter sig i april? Själv gifter jag mig den 18e och det känns ensamt just nu. Har nu inte varit på BT så mycket och missat allt mys...

• När2blir1
    Teapot skrev 2009-02-24 19:53:50 följande:
    Tjoho! Precis hemkommen från fotograf-besök med härlig känsla i magen! Blev dyrare än vad vi budgeterat för men det känns som att det inte spelar någon roll. Sån härlig tjej och det känns så skönt att det är en bekant till m2b, verkligen avslappnat! Så, ett papper till påskrivet som brudpar
    Vem är det som ska fota er?
  • Tx2

Tizia: just nu kör jag femtioelva kollar. Men inte alltid hjälper det

Hummle: Vi kör ju inte heller TAM TAM TAMTAM. Inte vi heller helt enkelt.

Nice, jag har ju aldrig träffat el pratat med honom (T som skött det med Peter. Ser framemot att få se resultatet sedan oxå. H

Haha, vilken syn! Dammsugning i bröllopsskorna.

Blivande fru hollander: Dem flesta här har nog datumet i maj. Men det går bra att surra ändå.

• Teapot

När2blir1, vi har anlitat Skaparateljén eftersom min m2b känner hon som har hand om det hela

• Danielaa

Hummle: Aah, blir en bonus å få se fotografen in action oxå!
    Klart att brudskorna måste gås in, alla medel e tillåtna!

Tx2: Visst låter de fint?

Teapot: Aah, va härligt me den där magkänslan!

Tizia: Såå tröttsamt å upptäcka att man stämplat fel...! Hoppas de lyckas bättre nästa gång!

Va ska ni hitta på för skoj i helgen då brudar?

Puss å kram!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!