EllaMa skrev 2009-01-13 13:52:33 följande:
nä ja håller med dig..nåt måste de väl tycka...eller känna.. Svårt att lista ut vad bara.fick tips nu att ha handukar på toaletten i lila, de blir ju häftigt. Och kanske nåt lila ljus om de får plats. Men...nu behöver ja lite svar...igen Porslin, brukar de finnas i lokalen?Vigsel och fest häfte..vad är de? va står de i dom?Nu är jag arg..min sambo pratar inte alls om bröllopet... frågar om han vill och han säger ja och jag tjatar och tjatar hela tiden om saker vi kan göra och han sitter bara och mm..de låter bra... han är mer intresserad av sina jäkla fiskar än av de här....då blir jag ledsen..
Förstår precis hur det känns..han säger bara att han är nöjd om jag blir nöjd...det är svårt..=/
Ang. porslin i lokaler så tror jag att det finns.. det har alltid funnits i de lokalerna som vi hyrt..däremot kanske det inte finns så mycket som man kanske behöver.. men då är det ju bara att komplettera =) vi ska låna vanliga vita ikea tallrikar som min svärmor har undanstuvat i garderoben sen konfirmationer :P på de ska jag använda stämplar med silver och ljus blå porslinsfärg =) de tallrikarna är ju rätt billiga på ikea nu med.. 8:- st tror jag :p
så det är ju ett litet tips.