Göra inbjudningskort... Hjälp!
Hej alla underbara BT-vänner, ville först göra egnakort för hand men inser att det blir för mycket jobb så tänkte göra halvegna via nån sida på internet, några bra tips??
Hur har ni gjort?
Tack!!
Hej alla underbara BT-vänner, ville först göra egnakort för hand men inser att det blir för mycket jobb så tänkte göra halvegna via nån sida på internet, några bra tips??
Hur har ni gjort?
Tack!!
Japp. Och det går ju att variera en hel del trots likadant stuk. Hemlig2009 och jag har ändå ganska olika kort.
haha, ja då skulle ni kunna göra er en rejäl hacka
Tack så mkt Hemlig2009 Tror det kommer bli finfina monogram på stämpeln. Är så glad att det fanns ett ställe att göra egna stämplar. Har suttit med monogrammet i några månader, men inte hittat ngt ställe... Wonderful!
Blir tokig på min dator nu, när vi gjorde våra inbjudningkort så laddade jag ned några typsnitt från dafont och det gick hur bra som helst. Men nu idag så går det inte alls, kan inte få in "scriptina" till word. Hur irriterande är inte det, den är ju extraherad och klar GRRRRR
ahh, nu funkar det, missade den lilla detaljen att kopierna in den i typsnittsmappen
HELENAOLIVIA: tredje inlägget på raden... men du ville se olika kort, våra finns i galleriet nu. Dock bara provkort som vi gjorde innan jul, men är i det närmaste bestämt att det blir dem
Jätte fiiina! Och lila ser de ut att vara... jag älskar lila, hihi. Tack för titten
Hemlig2009, vart beställde du stämpeln?
Tänkte sätta min m2b och designa "vår"stämpel nämligen
Hej!
Bild på våra, enkla hemmagjorda och lila finns i mitt galleri om nån vill se...
Beställde på mycards.se.
Sådär. Nu har jag lagt in bilder på våra provkort som lovat. Kommer vara en annan papperskvalitet, men annars är de ganska exakt som tänkt. Vitt och blått. Inget märkvärdigt, men de passar oss.
www.brollopstorget.se/hem/molsoncanadian/galleri.php
Fina tycker jag!! Bra gjort!
Tack. Det var lite krux med att hitta rätt nyans som också blev rätt nyans vid utskrift, men det gick till slut.
Åh vilka fina kort ni har gjort. Jag blir så imponerad och suger åt mig alla tips
Beställde på kortdesign.se