Göra inbjudningskort... Hjälp!
Hej alla underbara BT-vänner, ville först göra egnakort för hand men inser att det blir för mycket jobb så tänkte göra halvegna via nån sida på internet, några bra tips??
Hur har ni gjort?
Tack!!
Hej alla underbara BT-vänner, ville först göra egnakort för hand men inser att det blir för mycket jobb så tänkte göra halvegna via nån sida på internet, några bra tips??
Hur har ni gjort?
Tack!!
Kan inte du oxå lägga in bilder så man får se, behöver insperation.
Tyckte dock att hemlig2009`s kort va fantastiska, men vill se Era oxå.
Var inne och kolla på din sida nu och jäklar va ni är duktiga på att pyssla och göra fint!
Har inte tagit kort på testinbjudan och de ligger i hans sovrum ungefär 15 mil härifrån. Ska ta kort och lägga upp när jag har dem framför mig igen.
Fast våra kort var väldigt enkla att göra. Ville heller inte ha för pyntigt, eftersom vi har ett väldigt stilrent bröllop.
Tusentack!!
Nu har jag kollat på Mycards, verkligen klockrent. Har lagt in beställningen på monogramen, men tänkte göra en till stämpel med "vigselprogram" och "festprogram". Vilka typsnitt har du använt på ditt inbjudningkort?
Vad bra! Har använt mig av ett nedladdat från dafont.com (den snirkliga), den heter Scriptina och hittas under Script och Calligraphy. Den andra raka är Felix Titling som finns i vanliga Office-paketet.
Haha! Snart kommer allas inbjudningskort ha likadana typsnitt. Vi borde ta betalt.
Ha ha, äsch.
Ja det borde ni verkligen, hihi! Men det betyder oxå att alla kommer få jättefiiinakort;)