• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • elsi

Oj det är stress det!
    .. jag drömde att min m2b var dödssjuk.. det var inte kul
    Nalle Puh 40 skrev 2009-01-22 19:15:59 följande:

Usch, vilken mardröm jag hade i natt. Vaknade helt genomsvett...Drömde att ALLT blev fel. När jag tog fram klänningen så var det en spritpenna som gått sönder och det var en stor rosa fläck på. Tårtorna kom aldrig utan vi gick ta sådana som man kan ha i frysen och min kompis skulle göra frisyren, 10 min innan vigslen.Åh, vad det var skönt att vakna...
  • Tindragull

Uff!
    Jag har haft liknande drömmar... Hittills i drömmarna har jag:
    #Glömt köpa underkjol, så jag fick låna av en kompis
    #När jag väl fått tag på underkjolen kom jag på att jag visst glömt beställa brudklänningen också...och fick låna en alldeles för stor av samma kompis...
    #Försovit mig så vi fått ta fotografering och smink/hår efter själva vigseln...

Undrans om man börjar bli nervös eller...? ;)

Nalle Puh 40 skrev 2009-01-22 19:15:59 följande:

Usch, vilken mardröm jag hade i natt. Vaknade helt genomsvett...Drömde att ALLT blev fel. När jag tog fram klänningen så var det en spritpenna som gått sönder och det var en stor rosa fläck på. Tårtorna kom aldrig utan vi gick ta sådana som man kan ha i frysen och min kompis skulle göra frisyren, 10 min innan vigslen.Åh, vad det var skönt att vakna...
  • Tindragull

Såklart du får hämga med här!
    Själv ifter jag mig den 9:e och har skickat ut inbjudningarna förra veckan.
    Massor att fixa ja, helt makalöst!

jensson o jag skrev 2009-01-22 17:27:38 följande:

Hej majbrudar! Får man hänga med här och planeringssnacka lite? Jag och min blivande (!) gifter oss den 2 maj på Lidingö. Håller på för fullt med inbjudningar (svårt men kul!). Det är märkligt hur mycket det är att fixa, trots att man försöker hålla det ganska enkelt. Någon mer som ska gifta sig borgerligt förresten?/Jenny
  • jensson o jag

Emmlin: Vad roligt, då kan vi vara nervösa tillsammans hela valborgshelgen! Har ni fått ut era inbjudningar än?

Tindragull: Tack! Åh, jag är så stressad över inbjudningarna, känns som att man är sent ute och då är det ändå tre månader kvar. Sjukt. Men de SKA ut i januari, så är det bara

• anja1661

nu har jag beställt den andra omgången av alkohol till bröllopet! så nu kommer vi ha sprit för nästan 10 000kr!! och då e det ju halva priset jämfört med systemet!! sjukt mycket men hellre ha över än att det tar slut!

har mailat smyckenet.se där jag köpte mina ringar från och frågat om de kan hjälpa mig att minska ringen. den var ju för stor när den kom! hoppas hoppas de kan hjälpa mig och att det inte blir för dyrt...eftersom jag nyss köpt dem så hoppas jag ju att de ska fixa det gratis men det tror ajg knappast...

nån som har skickat in hindersprövningen ?? eller när kommer ni andra göra det?? m2b har skrivit ut de så det e bara att fylla i och skicka...men vi ska nog vänta tills feb iallafall.....eller borde man fixa det nu?

• anja1661

och nu damp posten ner i lådan och med den kom bröllopsboken som jag beställt!
    ni vet en sån där fyll i bok för gästerna! 153kr var ju jättebra!!

hurrni, det börjar verkligen närma sig nu!! och ajg blir mer och mer nervös, spänd och förväntansfull för varje dag som går!!!

kram på er alla majbrudar! nu ska ajg ut med barnen och hunden

• Pingst09

Var har du beställt den och hur ser den ut?

anja1661 skrev 2009-01-23 11:05:09 följande:
    och nu damp posten ner i lådan och med den kom bröllopsboken som jag beställt!ni vet en sån där fyll i bok för gästerna! 153kr var ju jättebra!!hurrni, det börjar verkligen närma sig nu!! och ajg blir mer och mer nervös, spänd och förväntansfull för varje dag som går!!!kram på er alla majbrudar! nu ska ajg ut med barnen och hunden
  • Pingst09

Ska iväg och kolla på ringar idag

• Kärlekensskull

Jag börjar också bli såå nervös. Vi har inte ens hunnit med inbjudnings korten ännu. Vi MÅSTE göra det nu i helgen.
    Vart hittar man hindersprövnings blnketter? Skatteverkets hemsiada eller?

• anja1661
    Kärlekensskull skrev 2009-01-23 12:58:49 följande:
    Jag börjar också bli såå nervös. Vi har inte ens hunnit med inbjudnings korten ännu. Vi MÅSTE göra det nu i helgen. Vart hittar man hindersprövnings blnketter? Skatteverkets hemsiada eller?
    japp...bara söka!
Svar på tråden Maj 2009!