• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Soon and very soon

Tackar för orden alla!
    det får nog bli så att jag får involvera andra mer. Men de flesta har ju familjer mm så tycker att det är svårt att begära grejer då.
    och det blir nog som lilla fröken fräken skrev att vi tar hand om det mesta själva. Frissan är klar o fotografen är ju fixad, kyrkan står där den står så gifta o föevigade blir vi....
    Men tänk om han inte blir bra?? ska man lägga ner allt nu?? ska ta hand om mormor o deras lägenhet ett par veckor, hur mycket går det att få ihop??
    ska parata med toastmadamerna så fort det går!

• anja1661

usch....soon and very soon!! jag håller tummarna för att han blir bra och att ni kan fortsätta era planer! kram på dig!!

• anja1661

idag kom mina ringar!! måste gå och hämta ut dem!
    åhh jag e sååå förväntasfull, nyfiken och nervös! tänk om de e FÖR breda för mina fingrar! tänk om jag inte kan ah de på samtidigt! vad gör man då??

har frågat min m2b lite på skoj om han vill förlova sig med mig! vi är ju redan förlovade sen 06 men jag sa att han kunde få en chans till att göra det "på riktigt"! ehehe....han sa att han kunde ju kasnke gå ner på knä och fråga då....*ler*
    ska tillägga att han inte är romantisk någonstans så om han går ner på knä så dööör jag!

• Tindragull

anja1661: Åh, vad roligt att ringarna har kommit! Hoppas de passar bra!
    Haha! Din m2b verkar vara av samma skrot & korn som jag. Jag är inte romantisk på en fläck! Min m2b däremot är jätteromantisk. Vilket ofta leder till att jag blir tokgenerad och inte vet var jag ska göra av mig själv...

• Tindragull

Wohoooo!
    m2b pratade med bagaren på sitt gamla jobb och han är villig att göra vår tårta till 40 personer för ynka 600:- !!! Gissa om det underlättar?? Vi hade funderat på att göra själva för att få det så billigt som möjligt, men det här priset kommer vi nog inte under även om vi gör den själva och nu slipper vi ju jobbet!
    Dessutom kom en jobbarkompis till mig och sa att en hon känner lånar ut ställningar till tårta gratis! Om nu inte m2b:s bagerikompis inte kan låna ut en från bageriet utan betalning.

Gratis är GOTT!

• Hemlig2009

Nu har jag skickat tillbaka våra ringar och det känns väldigt sorgset. Var och pratade med ny guldsmed igår men det kommer ju att dröja innan vi har ringar på våra fingrar igen. Vi som är nyförlovade och allt!

• Tindragull

soon very soon:
    Hoppas verkligen att allt går bra nu. Håller med andra härinne och säger: delegera!!! Det behöver inte bli tufft för andra om man delegerar ut en liten uppgift till många istället för flera uppgifter till nån enstaka.

• Tindragull

Fy, vad trist...
    Men huvudsaken är ju att ni blir nöjda med ringarna i slutänden. De ska ju sitta på fingret resten av livet (förhoppningsvis) och då vill man ju vara nöjd med dem!

Hemlig2009 skrev 2009-01-21 14:23:30 följande:
    Nu har jag skickat tillbaka våra ringar och det känns väldigt sorgset. Var och pratade med ny guldsmed igår men det kommer ju att dröja innan vi har ringar på våra fingrar igen. Vi som är nyförlovade och allt!
  • Soon and very soon

tackar tindragull för lite pepp, käns något bättre nu. life must go on. ska kolla upp alla jag kan dela ut uppgifter till snarast

Svar på tråden Maj 2009!