gift innan 24 års ålder/unga par
jag undrar om de finns flera som är unga o trots åldern tänker gifta sig? ja e enbart 21 o kommer gifta mig om 10 månader! o man ha ju fått lite konstiga kommentarer på sin ålder ? flera som fått de
jag undrar om de finns flera som är unga o trots åldern tänker gifta sig? ja e enbart 21 o kommer gifta mig om 10 månader! o man ha ju fått lite konstiga kommentarer på sin ålder ? flera som fått de
va skönt att alla nöstan fått bra respons =) jag har bara fått ett negativt besked men de va nog faktiskt lite avund! men annars e de glada o neutrala
Vi gifter oss nästa år och då kommer jag att fylla 24 och min sambo 26. Vi har inte fått några negativa kommentarer, men förvisso så har vi då varit ihop i 8 år så det var väl kanske inte direkt någon "nyhet" att det snart skulle komma
Gifter oss om mindre än 6 månader och kommer då var 22 år för att bli ett år äldre 2 månader senare. Har inte hört några konstiga kommentarer bara glada genuina lyckönskingar.
Jag blir nog mer förvånad över mig själv som gifter mig så ungt
jag är 23 när vi gifter oss o han kommer samma år att fylla 27. Har varit tillsammans i över 5 år! håller med Lissdaniels om att jag är mer förvånad över mig själv som gifter mig så ungt! Det hade jag aldrig trott!
jag instämmer oxå då ja bara kommer vara 22 när vi gifter oss ! man chokar sig själv ibland =)
Jag var 22
Jag är 22 (23 senare under året) och min m2b är 25 då vi gifter oss till sommaren
vad har du läst för utbildning?
J D skrev 2008-12-18 07:41:40 följande:
Jag blir 25 år när jag gifter mig och tycker inte alls det är någon problem att gifta sig från 20år och uppåt...men under 20 kan ju kännas ungt, men o andra sidan beror det på hur situtationen ser ut.
när jag gifter mig har jag endast 6 månader kvar av skolan, och tycker det passar perfekt:)
Jag är iof 25, men m2b är 22 och vi gifter oss nu på onsdag.
Mest får vi frågan varför, av alla dumma saker. Inget om att han skulle vara ung. Men sen igen, här är ju folk sambo tills barnen börjar på universitet, sen gifter de sig... *fattar inte*