Ja oh ja, man kan inte sy eller rita som man om man inte är gay, de vet väl alla.
Man kan inte meka med bilar och tycka om gocarts om man är tjej heller. Det vore ju att häda mot själva skapelsen.
Hetro, trans och gay går bra men bara så länge de är striotypiska.
Är så trött på manligt och kvinnligt så jag dör av snart, hehe. Vill inte att det ska finnas kvar. Trött på att det görs kurser i genusvetenskap där allt går ut på att acceptera att pojkar kan ha kjol som liten utan att bli bög. Ska det krävas unversitetskompetens för att inse det?
Satt och jublade innombords när jag såg på "Den första garvida mannen". Deras sätt att tänka var så härligt. De ifrågasatte allt när det kom till manligt och kvinnligt.
Fjosok skrev 2008-12-20 21:04:24 följande:
Nämner sällan mina klänningar högt, för mig är det tvärtom. Många tror att mina marängkreationer bygger på att jag är både bög och trans. Hade jag varit det så hade jag sagt det rätt ut, men nu är jag inte det för fem öre utan en vanlig tråkhetro. Rätt intressant att en man som är intresserad av konstnärligt jobb med textilier direkt är gay. Är Svenne Trähatt och Barbro Bingolotto så insnöade som dom tror att en sexuell läggning sitter i ett intresse...