någon annan som går på viktväktarna??
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
Hrm, jag hade gått upp 0,2. Rena katastrofen eller hur?
Äsch 0,2 upp tar man igen så lätt så det är ju ingenting. Det kan ju bero på en fis man inte släppt ut :P haha
Vid havet skrev 2009-01-22 11:09:48 följande:
0,4 ner denna vecka. Skönt med en stadig nedgång =)
Rensade i garderoben i helgen som gick - fick slänga en massa kläder som var alldeles på tok för stora! Hur trevligt som helst!
Va bra! Garderobsrensning är trevlig sysselsättning, det har jag också gjort för några helger sen.
Vägde mig idag och jag har gått ner 1,2kg! Okej om man är lite mallig då va?
Det är absolut okej tycker jag! Grattis!
Alla hekton räknas! Så länge det är minus så ska man vara jättenöjd =)
Vid havet skrev 2009-01-28 15:05:16 följande:
Vad duktiga ni är. Jag har inte gått med ännu. Ska ut på Melodifestivalen i sex veckor nu och det kommer att bli superkörigt och omöjligt att räkna points. Så jag kör i gång i mitten på mars. Då jäklar ska de 12 extra kilona bort!
Hej på er! Jag har laddat i över en vecka nu för i morgon ska jag ta mig till viktväktarna ... Måste ta mig i kragen nu innan det blir alldeles för många kilo. Vore trevligt att bli lite slim till sommaren :=) Hoppas jag klarar det.... Är väl i alla fall en 10 -12 kilo som ska bort
Visst kommer du klara det! Heja heja heja!
Ut på melodifestivalen?? Nyfiken i en strut... B-)
Japp nu gäller det :=)