• mattiasmarie

någon annan som går på viktväktarna??

Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram

• Svar på tråden någon annan som går på viktväktarna??
  • GladaEmma

Hur går det för er viktväktare? Jag har första invägningen efter jul/nyår ikväll. Det känns helt okej, men samtidigt är jag beredd på ett negativt resultat då jag varit långsjuk och inte kunnat träna alls. Håll tummarna!

• Vid havet

Hej,
    Det har gått riktigt bra i jul/nyår här. Vägde mig idag och jag har gått ner 2,2 kg sen innan helgerna! Har inte förvägrat mig något men ändå tänkt på vad jag stoppat i mig så jag är så nöjd. Det är jättesvårt att äta för mycket tycker jag, och också svårt att bara släppa taget och skita i allt vad vv heter även om jag inte räknat points alls i 2,5v. Kanske därför det går.

Fortsätter det så här *peppar, peppar...* så har jag gått ner allt jag ska om en 8 v. Galet... men kul!

• GladaEmma

GRATTIS Vid havet!!! Så himla kul!

Jag har räknat points hela helgerna och varit duktig så jag hoppas verkligen, men jag känner mig sååå nervös!

• Vid havet
    GladaEmma skrev 2009-01-08 14:50:55 följande:
    GRATTIS Vid havet!!! Så himla kul! Jag har räknat points hela helgerna och varit duktig så jag hoppas verkligen, men jag känner mig sååå nervös!
    Tack!! Och lycka till i kväll, det låter som du varit superduktig ju. Håller tummarna!
  • GladaEmma

JEIJ!!! heja heja! sååå glad jag är. minus 2,1 minsann!!! överlycklig är jag =)))

du klådde ju mig, men jag är sååå nöjd! jag nådde mina första 10% idag dessutom så jag är lite extra nöjd =)

• hujjedamejj

Hej! Får jag vara med? Gick ner 16 kg förra året, men har ca 16 kg kvar till bröllopet 13 Juni!!! Har inte vart på möte ännu, men kör lite vv här hemma... Måste ta mig iväg på ett möte nästa onsdag!!!

• GladaEmma

Välkommen =)

Själv önskar jag minst 10 kvar till vårt bröllop 23e maj.

hujjedamejj skrev 2009-01-08 20:58:40 följande:
    Hej! Får jag vara med? Gick ner 16 kg förra året, men har ca 16 kg kvar till bröllopet 13 Juni!!! Har inte vart på möte ännu, men kör lite vv här hemma... Måste ta mig iväg på ett möte nästa onsdag!!!
  • hummle

hello girls

här e en vv:are t, STOLT sådan såklart!!!

har vvat fram o tebax flera år utan bra resultat, men d beror la på om man VERKLIGEN har viljan. den fann jag nu efter 3e barnet o vigseln gjorde mej ännu mer peppad.
    har gått ner 26 kg o gifter mej om 57 dagar. mitt egna mål va ner 20 kg så jag har ju passerat iaf.
    ska på vägning imorgon o kanske jag går en jämnvikts kurs då, ska diskutera d först. om jag vill kan jag gå ner nått kg t men sen ligger man under gränsvärdet. har ALDRIG trot att jag skulle lyckas o absolut inte så här bra...

o stöttning är en stor grej, hoppas vi kan motivera varandra
    kämpa kämpa d ger utdelning tjejer...

• GladaEmma

wow!!! stort grattis hummle!!!

• hujjedamejj

Hallå! GRATTIS!!! Ja, tänk om man kunde vara nära gränsvärdet.. haha.. =) Mitt BMI kommer att ligga på 25 när jag har gått ner 16 kg till... Menar du att ditt BMI skulle ligga under 18 då?! Då är det ju sjukt lite du väger...

hummle skrev 2009-01-09 08:52:20 följande:
    hello girls här e en vv:are t, STOLT sådan såklart!!!har vvat fram o tebax flera år utan bra resultat, men d beror la på om man VERKLIGEN har viljan. den fann jag nu efter 3e barnet o vigseln gjorde mej ännu mer peppad. har gått ner 26 kg o gifter mej om 57 dagar. mitt egna mål va ner 20 kg så jag har ju passerat iaf. ska på vägning imorgon o kanske jag går en jämnvikts kurs då, ska diskutera d först. om jag vill kan jag gå ner nått kg t men sen ligger man under gränsvärdet. har ALDRIG trot att jag skulle lyckas o absolut inte så här bra...o stöttning är en stor grej, hoppas vi kan motivera varandra kämpa kämpa d ger utdelning tjejer...
Svar på tråden någon annan som går på viktväktarna??