någon annan som går på viktväktarna??
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
Någon annan som går. började precis (igår) ammar så jag får äta 29 points!!! Känns som jag aldrig kommer gå ner när jag får äta så många men jag skall prova! kram
Jag har varit på viktväktarna i omgångar och jag kan lova att deras program ger resultat. Mitt problem har alltid varit att jag inte håller programmet när jag gått ner några kilon. Har hela hyllan full med kokböcker och inspirationsböcker och allt mellan himmel och jord. Hjälper föga om man inte orkar med det extra "pusslet" som det faktiskt innebär. Lycka till i alla fall!
jag var med när jag var 17år o då gick jag ner 21kg, höll det tills dottern kom för 5 år sen o nu en baby på 16 veckor. har 10-15kg att gå ner. hoppas bli av med så mycket som möjligt till bröllopet 1 augusti 2009
Ska gå med efter nyår , har också tänkt att trappa ner på amningen då! Har börjat köra amningsprogrammet, menär sååå hungrig och det märks på mjölken när jag äter mindre!
Så jag har inte hållt det så mycket!
Så jag kommer att sluta amma lite tidigare än planerat!
egoistiskt men jag har ca 25-30 kg att gå ner så hmm det blir tufft! Men vad kan vara bättre lockbetet än ett bröllop?!
PRECIS vill ju vara fin till bröllopsdagen! hur gammal är din baby?? min son föddes 13 aug 2008 skall amma till februari tänkte jag dvs 6 månader
Jag är med och har än så länge tappat 7 kg :) Tycker det funkar bra och relatvit smärtfritt än så länge iaf...
VV funkar inte alls för mig för räknat påhittade points funkar inte för mig, måste kunna relatera till verkligheten. Jag är däremot med i viktklubben där man räknar kalorier och de funkar kanonbra. Har tappat 10kg sen 1 september. Men de viktiga är att man hittar de som passar en själv sen kan man säga vad man vill om dom olika metoderna.
Jag ammar oxå, fick barn i juni :)
Lycka till!!
Börja redan denna vecka, el spara till efter jul? Hmmmm, funderar. Ska oxå tappa några trivselkilon var det tänkt. Kul att vi är fler iaf. Lycka till alla!
Jag har väl si så där 40kg att skrapa av innan jag är i topptrim men blir glad för det lilla. Hade tänkt börja efter nyår på "allvar" och då försöka anpassa mina vanor för ett mer aktivt liv som inkluderar träning i regelbunden dos. Sen har jag lite udda ideer om vad man ska och bör äta som itne riktigt stämmer med varken viktväktarna eller kaloriberäkningar. Får se hur det går.
Det verkar som om de flesta av de som hittat hit är mammor, vilket jag själv inte är. Jag har inga barn att ta hänsyn till och ingen amning att hjälpa/stjälpa mig på vägen. Vill naturligtvis vara fin och ha snygg hållning på bröllopet ändå