Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
Jag ska ge min m2b en multiskrivare, vilket han velat haft ett bra tag. Sen har jag köpt en box från som heter "52 romantiska veckor" som innehåller kort med olika "uppdrag" man ska göra för sin partner. Tanken är att man ska turas om att dra kort, så att man varannan vecka ger och varanna vecka får :) Vet inte riktigt vad för grejer man kan komma att få göra, så de blir spännande för oss båda :)
Min älskling är teknikfreak, *ler*. Jag har köpt boken: Toys för boys till honom. En jättetung bok. Många sidor med totalt onödiga men skithäftiga lyxprylar att titta på. Jag har motsvarigheten; Toys for girls, det vet han inte. Har viskat i hans öra att jag önskar mig en diamanförgylld mobiltelefon. Han undrade vart de fanns att köpa. *s*.
skogssmurfen: Vart hittade du den?
min man ska få ett presentkort på en klock affär :) han har önskat sig en ny klocka rätt länge nu ;) så det blir nog en bra present! så kan han välja vilken klocka han vill! :)
MissMijah: på www.presentkuriren.se/ De har en massa andra roliga saker också =D Gäller att kontrollera sig så man inte beställer för mycket ;)
skogssmurfen: haha tack! ja det kan ju lätt bli så!
jag hittade igår på www.coolstuff.se en perfekt present till en kompis. vi brukar ta oss lite shotar när vi festar. så fanns det som formar man fyllde med vatten och ställde i frysen.och så hade man shotsglas av is! jättehäftigt. sånna ska jag köpa
MissMijah: haha jag var också inne på www.coolstuff.se häromdan och beställde lite saker, bland annat formarna för shotglas, ascoola ju =D
ja jag ska ge mig själv sånna i julklapp