• MissMijah

Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??

Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?

• Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??
  • rosesarered

*Kollar i bokhyllan*
    Du&Jag, en rolig fyll i bok för dig och din partner skriven av Mats Strandberg och Anna Andersson.

• Humlanhubbe

jaha..hehe du hade en sån liknande !

rosesarered skrev 2008-11-08 17:04:10 följande:
    *Kollar i bokhyllan*Du&Jag, en rolig fyll i bok för dig och din partner skriven av Mats Strandberg och Anna Andersson.
  • MissMijah

En sådan bok hade man ju själv velat få.

• Krystal
    rosesarered skrev 2008-11-08 17:04:10 följande:
    *Kollar i bokhyllan*Du&Jag, en rolig fyll i bok för dig och din partner skriven av Mats Strandberg och Anna Andersson.
    Ja, tack för tipset...en sådan ska jag köpa till min m2b, fast i födelsedagspresent (han fyller nästa vecka)
  • MissMijah

kom gärna med fler tips. gärna något som inte kostar för mkt, vi sparar ju allt vi kan till bröllopet

• zsandora

present kort på ännu en tattuering, han vill göra ett foto av vår son så varför inte
    sen blir det säkert nån tröja då vi inte shoppar ihjäl på kläder i vanliga fall....

• ronile
    GrisRosa skrev 2008-11-07 23:46:30 följande:
    tjena ronile!tror vi har samma namn, fast jag stavar m två l som fattig student vet jag va du menar... men din idé e väl bra!! Nåt som brukar uppsakattas e ju egna presentcheckar tex: massage, "vuxenlek", middag, städning mm
    Haha, ja det har vi nog. :)

Haha hmm fast det vill jag inte ge honom för det får han "gratis" helatiden ändå! Eller liksom. Han smutsar inte ner nåt så städning är ju inte så exotiskt.. Dessutom är det ju jag som vill ha städat mest! Middagar bjussar vi varandra på helatiden likaså så tja, kan ju vara extragullig och göra en sjysst middag men det blir nog mer en sidogrej..

Allt han kommer att få enl. min plan går nog in under rubriken "vuxenlek", fast han ska inte få grejer vi kan göra utan saker som är relaterade till vad vi gör. Typ "tillbehör" jag hört att han gillar. + mig i extra sexiga underkläder då, såklart! (Typ sånt som jag snappat upp att han gillar men kanske inte har på mig i vanliga fall där med)

Det borde han uppskatta! Suck att han ska va så svår!
  • Saggezza

Jag gjorde ett checkhäfte till min m2b förra året då han fyllde år, jag hade med lite av allt. På en så var det en picknik med någon rolig aktivitet (ex min m2b åker cross så då kan jag ordna picknik då vi ska ut till crossbanan...) Annan var en filmkväll, han fick välja vilken film han ville och jag fixade myset runt omkring etc. Hade inte med städning eller något "hushålls-aktigt" då vi reda delar på det ansvaret... Men det var en uppskattad present och jag tycker om att pyssla så jag fick vara i mitt esse...

• lillabruden

jag försöker dessutom hitta lejonkungen på DVD, för det är m2b:s absoluta favorit disney film...men den är ju svår att få tag på nu :-/

Till pappa ska jag nog köpa Planet Earth. Fick en smygtitt hemma hos en vän och det är nog exakt sånt som han uppskattar!

• agamemnon

jag gav ett presentkort på en upplevelse till min pappa nu senast på fars dag. var riktigt uppskattat. köpte på greatdays.se, han fick en sånglektion för jag vet att han brukar sjunga i duschen och nu är det dags att bättra på rösten lite

Svar på tråden Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??