Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
*Kollar i bokhyllan*
Du&Jag, en rolig fyll i bok för dig och din partner skriven av Mats Strandberg och Anna Andersson.
jaha..hehe du hade en sån liknande !
En sådan bok hade man ju själv velat få.
kom gärna med fler tips. gärna något som inte kostar för mkt, vi sparar ju allt vi kan till bröllopet
present kort på ännu en tattuering, han vill göra ett foto av vår son så varför inte
sen blir det säkert nån tröja då vi inte shoppar ihjäl på kläder i vanliga fall....
Jag gjorde ett checkhäfte till min m2b förra året då han fyllde år, jag hade med lite av allt. På en så var det en picknik med någon rolig aktivitet (ex min m2b åker cross så då kan jag ordna picknik då vi ska ut till crossbanan...) Annan var en filmkväll, han fick välja vilken film han ville och jag fixade myset runt omkring etc. Hade inte med städning eller något "hushålls-aktigt" då vi reda delar på det ansvaret... Men det var en uppskattad present och jag tycker om att pyssla så jag fick vara i mitt esse...
jag försöker dessutom hitta lejonkungen på DVD, för det är m2b:s absoluta favorit disney film...men den är ju svår att få tag på nu :-/
Till pappa ska jag nog köpa Planet Earth. Fick en smygtitt hemma hos en vän och det är nog exakt sånt som han uppskattar!
jag gav ett presentkort på en upplevelse till min pappa nu senast på fars dag. var riktigt uppskattat. köpte på greatdays.se, han fick en sånglektion för jag vet att han brukar sjunga i duschen och nu är det dags att bättra på rösten lite