Vad ska ni ge er sambo/m2b/man i julklapp??
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
Ja,som rubriken lyder Vad har ni får idéer och tips?
Bra idé! Tack!
*hoppas intensivt att det inte händer igen-sambon var ett åskmoln i flera dagar..*
Kan tillägga att denna tjyv tom tog vår sons halvätna polkagrisstång, som låg kvar sedan semestern i Gränna...
Knarkare på väg att tända av, med ordentligt sockerbehov...
..gör vanligtvis så äckliga saker.
Ehh..jag funderar på en klocka..Men har även köpt veckodagsstrumpor (nördigt jag vet..hehe) och en Quicksilver t-shirt..mm..får se om jag kan få några tips här =)
karln ska åka bort i 5 dar vid lucia så då ska jag mha pappa tapetsera om vardagsrummet
jag har funderat på en bilsport-prenumeration. Och lite "småsaker" kanske, om han är snäll
Jag håller i förra årets tradition med julkalender; ett paket varje dag (det mesta "bra/kul-att-ha", men i de sista paketen blir det något personligare, förmodligen kläder.) Dock väldigt mysigt att fixa med...24 paket att slå in!!!
Dyra jaktstövlar. Man ska ta väl hand om fossingara
Ååh jag har sån ångest över dethär!
Jag VET inte vad man kan ge min fästm. Han har mycket bättre ekonomi än mig (jag pluggar, han har pluggat klart) och är väl överlag ingen storkonsument av något men när han vill ha/behöver något så köper han det ju rätt fort!
Jag funderar på att köpa något litet och omtänksamt (öhum vantar eller nåt) att ge honom inför släkten och sen ge honom något lite mindre barntillåtet hemma. ;) Är det en bra idé eller är det liksom för.. ogulligt?
Vad kan man annars ge dem om de inte har några speciella intressen som man kan Köpa saker till direkt? :/ Gu så svårt detta är!