• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Mrs  B

Izzie

Ja, det känns så tråkigt att behöva gå bakåt med maten men vad gör man när det inte funkar. Kanske tur att jag inte har något jobb just nu att gå tillbaka till eftersom Malte inte fixar maten.

• Lapinette

Har väl inte så mycket att dölja ... BIM är ju idag (2 veckor har redan gått sen vi gjorde ÄP) och TD är på onsdag (16 dagar efter ÄP).

• Lapinette

Tror inte jag kommer så långt som till testdag utan tanten dyker upp under dagen eller allra senast imorgon. I KNOW ... TÄNK POSITIVT! Men vad fasen inget tecken alls på att jag skulle vara gravid ... utan snarare mensmage.

• FruCicci

Lappis, du har ju halsbränna! Det hade ju både jag och Liten. Sen har du huvudvärk! Jag läste igår att det är vanligt pga av hormonerna... såååå lite lite kan man ju tänka sig att det är symptom. SEN känner man ju oftast inte ngt förrän efter 1 vecka efter BIM. Tänk på att jag gick gravid i somras utan att ens fatta!

• fru AM

Lappis: Vill bara påminna dig om att jag satt hela första hälften av september och intalade mig att obehaget i magen var tantkänningar ... Nä - det var lille Hector POSITIVA TANKAR NU, eller om det är svårt ... lite neutral. Fast jag vet - jag är katastrofberedskapen personifierad (när det gäller mig själv) så jag vet hur det kan vara

• MSW

Lappis: Jag kände ingenting annat än att det var mens på gång.. (Jag vet att jag tjatar om detta.. Men nu skulle vi juh tänka positivt)

Cicci: Känns det skönt nu när du tagit beslutet att avboka?

Nu har jag och plutt varit ute och gått en runda.. Var skönt, förutom att jag fick skoskav!
    Tror att han är lite snuvig.. ANdas lite rossligt och nyser mer än vanligt.. Kanske lite tröttare/gnälligar också.. Men det är inte så falrigt ännu iaf!

• Lapinette

Cissi - halsbrännan är en förkylning och huvudvärken är en symptom från all Crinone jag har tagit. Tack och lov har jag inte haft huvudvärk i två dagar ... i lördags vaknade jag kl 06.00 av migrän .

• Lapinette

Nu råkade jag se priset på armbandet och höll på att trilla av stolen. Min make har helt tappat huvudet!

• fru AM

MEn du har ett fint armband att titta på Jättesnyggt, Lappis!

Är också sjuk - förkylningen fr förra veckan har blivit värre och helt börjat urarta. imorgon blir det att gå till Doktor Klotter igen ...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!