• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Tx2

Jag kan offra mig o dricka ölen oxå

skille skrev 2008-11-17 15:30:03 följande:
    Tx2 Du kan være vår "kvinne" i bakken som passer på at ølen er klad og om noen skulle skade seg får du være "mental" støtte og servere øl.. hehe Regelen er blir man skadet er det rett ned i skistuen og ta en øl, eller 20...
  • Tx2

Vi har inte fått, men å andra sidan så är det inte jag som har hand om den bokningen.
    Hade varit kul med SB, men jag hoppar. Skulle kunna vara något som mina tärningar skulle kunna planera in som möhippe-aktivitet.

skille skrev 2008-11-17 15:31:49 följande:
    Hvor mange har fått kontrakt av peter? og hvor mange vil være med på SB, og event når passer det? mars????
  • SweetSun

ja nu verkar allt ha ordnat sig! lite mer ordning på trådarna nu.

• Danielaa

Hmm, här kommer inläggen här å där å jag fattade ingenting en stund innan jag fick ordnat inläggen efter de jag tror e rätt ordning iaf...! :-S

Skille: Vi har fått kontrakt (via mail) från Peter. Jag vill absolut va me på SB-fotograferingen, å mars passar alldeles utmärkt för mig. *Hårdträning å grönsaker fram till mars*

Nu tänkte jag sätta mig å kika lite på inbjudningarna, inte alls nöjd me de jag pysslade fram sist! Så nu e de nya tag igen!

• Danielaa

Artist: Glömde svara nu ju! Känner inte alls till de där, va e de för nåt?? *förvirrad* Låter som nåt riktigt jobbigt iaf... Å jag som gnäller över att fortfarande ha foglossningar sen graviditeten... :-S

• Tizia

Danielaa: Ringen va jättefin.. har kollat på ngt liknande ! Vad är det för slipning på stenarna på sidorna?

• SweetSun

jag har laddat in bilden på min ring nu. Det är min mormors kusins ring som är förminskad en gång, men eftersom jag gick ner en massa i vikt är den nu för stor så den ska minskas igen. Och putsas, den är lite repig.

• Danielaa

Tizia: Tack! Inte alls koll på slipningen på stenarna längre... Kollade så massa på ringar innan jag bestämde mig för just denna å undrade om diamanter å slipningar osv så nu e de som bortblåst... Men nöjd e jag iaf!

Sweetsun: Kikade på din ring oxå! Jättefin! Kan du ha den till din förlovningsring eller ska du "bara" ha vigselring sen? Tänkte eftersom den går "omlott" eller va man säger?

• SweetSun

Danielaa; ja den passar jättebra till förlovningsringen eftersom den är helt slät. Jag testade igår, så det blev snyggt ihop. Ni får titta på det på fredag och se vad ni tycker

Vi gick igenom också hur vi ska lägga upp vigseln, och nu har vi nog bokat fast vad vi vill ha läst! Men det sista får vi ju ta med vf, så han går med på det och/eller har synpunkter.
    Nu fattas bara en fin dikt som en väninna kan läsa..

• Tizia

sweetsun: Kul å kunna ha en släktring, jättefin den med.. har sån beslutsångest hur jag ska göra med ring.. Antingen sätta stenar i förlovningsringen och ha en smal slät vigselring till...eller så har jag kvar förlovningsringen som den är och har en bred vigselring med stenar i.... Usch va svårt d e !! Men kul oxå =)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3