• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • skille

stellajsj Min m2b og jeg har planert bryllup siden maj... husker ikke når jeg kom inn her førstegang men det var i sommer en gang. Så du ser etter SB fotograf, vi er noen her inne som skal ta SB bildene samtidig. Da blir det billigre og etter vi har drukket litt champagne og backet hverandre opp kan det bli veldig morsomt. Og ikke rart og flaut å kle av seg forand ett fremmed menneske..

• SweetSun

danielaa; ha så himla mysigt i helgen! Låter som att det kommer bli en toppenhelg

stellajsj; jag harr hängt här sen i april Det var nog ungefär då som vi började att planera. Frieriet kom i oktober förra året, så vi väntade ett tag med att planera vidare.

• Myrmor

Nån so är ledig och vill promenera med mig och tizia i det fina vädret? Tänkte visa myran att det finns annat än betong i världen

• skille

Don vil helt sikkert være med... hehe

• Myrmor

Attans, han hade gärna fått följa med, tror inte att han hade kunnat öppna dörren när jag ringde på bara . Nu är jag och myran tillbaka efter en och en halv timmes rask promenad i skatås. Superskönt, och jag känner mig som en mycket duktig människa, myran gapade mest hela tiden.. stackars citybarn, har knappt sett träd förut .

skille skrev 2008-11-13 10:54:28 följande:
    Don vil helt sikkert være med... hehe
  • skille

artist: jeg skal vise tyra hva skog er, jeg er jo i skogen 2 ganger om dagen...

• SweetSun

aaah nyss hemkommen från fotvård..guud så skönt. Dit ska jag igen veckan innan bröllopet iaf! Jag som har så fula fötter får nog lyxa med det då!

• MalinJohn

Hej tjejer.

Hoppas allt är bra med er. Här går livet framåt, min m2b fick ju sparken förra veckan och ekonomin för bröllop blev genast mörk. men eftersom Gud är god har vi insett att vi grejjar det ändå.

Har inte kommit så mycket längre, letar fotograf och klurar på hår.. Och drömmer mardrömmar om bröllopet. Inatt drömde jag exempelvis att vi glömt att beställa mat :0 Herregud, och det är 8 månader kvar..

Drömmer ni andra läskiga drömmar om bröllopet?

• Tizia

MalinJohn: Jag drömde att vi glömt skicka ut inbjudningskorten och att vi stod ensamma på bröllopsdagen + att jag glömt gå till frissan och fixa håret så det gjorde jag själv på toa innan vigseln, samidigt som jag sprang ut i ngt kök och kokade potatis för catering företaget hade givetvis glömt att börja laga maten =) Mycket glömska mao =)

• Tizia

Har börjat fundera på frisyrer och slöja.. Skulle vilja ha en frisyr med halva håret uppsatt och halva hängande ner på ryggen om ni förstår vad jag menar...men då täcker ju slöjan hela uppsättningen. Ngn mer som tänkt ha slöja ? Och isf hur ska ni ha håret?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3