• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Tx2

Jag vet nog vad jag vill ha för ring, men vill ha den billigare. Kan inte riktigt motivera varför vi skall lägga några tusenlappar än budgeterat på en ring för mig när vi istället kan använda pengarna till något gemensamt.

Sweetsun: Ser framemot att få kika på sakerna live på fredag. Vill se klänningen!

• Myrmor

Hello girls! Fd "artist" här. Här kommer en rad från mig så ni inte undrar vart jag tagit vägen. BT har bytt min signatur (den gjorde tydligen reklam) så tills vidare är detta mitt osexiga nick (håller på att debattera med communityansvarig om att få byta till nåt trevligare och mer personligt, annars får jag väl starta ett nytt konto *mutter mutter* ). Det går alltså inte att inboxa mig till min gamla signatur längre, utan tills vidare är det den här som gäller. kraaam!!

• Myrmor

Nån som har nåt tips på ny signatur förresten? Känner mig som en enda stor idétorka (kan vara alla jäkla smärtstillande jag går på just nu, är konstant småhög )

• skille

Reklamerer jeg for skillsmisser da siden nicket mitt er skille??

Lurer på om jeg skal starte en gruppe som heter JA til artist...

• Myrmor
    , bäst att inte reta monstret .
    skille skrev 2008-11-19 07:47:02 följande:
    Reklamerer jeg for skillsmisser da siden nicket mitt er skille??Lurer på om jeg skal starte en gruppe som heter JA til artist...
  • Myrmor

min tanke precis, ska kolla om det är ledigt

• hummle

hello brudar

vart iväg här en stund typ en vecka. mkt kalas osv nu när stora grabben blev 6år.
    va hos peter i fredags o ska skicka mejl m fullständiga uppgifter så jag kan få kontraktet.
    o nu har vi ju passerat 4 månader så jag ska skicka in om hinderprövning nu i vecka. får se om jag kan hänga här mer i veckan, gubben åker bort så d blir mkt m barn o planer nu inför julen. känns lite som om bröllopet hamnar i skym undan men d blir nog bättre i februari då lillan fyllt 1 då har jag nån vecka lr så innan d gäller...

ska hinna ikapp läsandet nu oxå men d tar vi nästa gång
    kramar på er nu tjejer!

• J D
    081118 2 skrev 2008-11-18 22:35:12 följande:
    Hello girls! Fd "artist" här. Här kommer en rad från mig så ni inte undrar vart jag tagit vägen. BT har bytt min signatur (den gjorde tydligen reklam) så tills vidare är detta mitt osexiga nick (håller på att debattera med communityansvarig om att få byta till nåt trevligare och mer personligt, annars får jag väl starta ett nytt konto *mutter mutter* ). Det går alltså inte att inboxa mig till min gamla signatur längre, utan tills vidare är det den här som gäller. kraaam!!
    Det klart att du får heta något mer personligt, det är bara inte OK att heta samma namn som sitt yrke (framförallt om detta kan relateras till bröllopsaffärer skulle jag tro). Skulle vara konstigt om Com. ansv. ej tillät byte men man kanske inte får byta för ofta?
  • J D
    081118 2 skrev 2008-11-19 10:33:23 följande:
    , bäst att inte reta monstret .
    Det är inte lätt att hålla undan all reklam som finns på det här forumet varför vi tyvärr måste vara konsekventa i vår bedömning av sådana här frågor. Det är alltså inget personligt. Det här görs ju helt och hållet för att alla ska få ett så objektivt forum som möjligt och inte av elakhet. 
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3