• Nalle Puh 40

Maj 2009 :-)

Maj tråden är nu stängd men här kommer fortsättningen:

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

• Svar på tråden Maj 2009 :-)
  • Lilla Fröken Fräken

Har inte haft tid att hänga här så mycket på sistone, men det verkar som att det går framåt i planeringen för de allra flesta av er

Jag måste berätta... i går köpte jag min klänning!!! gahhh!! är så glad!

Hade tänkt att sy själv eller köpa från Kina, men när jag var ute o provade modeller så hittade jag min frömklänning, dessutom på rea så jag är så nöjd!

Nu blir nästa projekt att köpa in material till inbjudningarna och börja knåpa. Är det någon här som har gjort klart inbjudningarna så man kan få se några fina exempel *ler* ?

• FruLjungberg

Har hittat min drömklännign nu kostar dock 7800 vill ha den får se opmd et blir den. tårtan e bestämd. blir mouse tårta emd sockerkaks botten och klladdkake botten med passionsfrukt mouse och blåbärs mousse. va skit gott. ringarna e beställda. gör nya förlovningsringar och vigselring samtidigt. ska ha en blå diamant i min. bara den stenen kosta fyra tusen.. gaahhh!

mannens kläder e klara med.fast fick inte se dom:P

• anja1661

vi har varit på dressmann idag och köpt m2b kostym! sååå himla fin och för bara 999kr!! köpte en skjorta oxå för 300kr. vi e sååå nöjda!!

de hade massa kostymer för 999kr...ett tips bara!

• fröken sjunfors

vaaaa.. det var ju jättebilligt!! hoppas rean varar ett tag till

• fröken sjunfors

På tal om kostymer.. Ska era blivande ha kavaj, frack, frackcoat eller coat.. O vad allt nu heter?

• Tx2

Min vill ha frockcoat. Så det skall han hyra.

• anja1661

ja min kommer ju då ha kostym. ska lägga ut bild på den ikväll när barnen lagt sig...
    lägger även ut bilder på våra tryckta servetter, och skorna.

• emmlin

idag har jag varit och kikat på klänningar för första gången, vilken djungel det är
    jag provade inget idag utan tittade bara, det finns många vackra klänningar men jag fastnade inte för någon speciell.

Det känns som att vi inte har börjat med nåt alls, men när jag väl tänker efter så har vi bestämt en del ändå; datumet är bestämt, lokalen bokad, gästlistan fixad, maten bestämd, färgtemat bestämt så en liten bit på vägen har vi ju kommit iaf
    Känns som en evighet kvar men tiden kommer att gå så himla fort.

• Nalle Puh 40

Fröken sjunfors: Min samob ska inte ha kostym så vi ska hyra något men har inte bestämt vad än...

Emmlin: Ja, visst är det en djungel men så roligt jag hade när jag provade och det var en härlig känsla att få klä på sig de fina klänningarna men jag kände mig som Askungen när jag tog på mig mina jenas igen

Tea80: Hoppas att ni har hittat ett nytt datum. Vi tog pingst för då hoppas vi (håller tummarna...) att det är fint väder men jag har köpt ett stort vitt paraply ifa så man inte står där i regnet och bara ha ett reklamparaply

• missbilly

Vi har heller inte kommit långt...
    Men nu har vi bestämt färgtema så nu har jag smått börjat inhandla lite dekorations saker! =)
    Fast vi har inte bestämt nån dukning än!
    Har bestämt o bokat kyrka men ni har vi kanske ändrat oss o vill eventuellt ha en annan.
    Festlokal fixad men just nu får vi inte plats alla i den. Men den ska byggas ut i vinter. Fast jag är inte säker på hur stor den blir efter ombyggnaden så jag måste ta kontakt med dem o fråga så vi får plats!

Svar på tråden Maj 2009 :-)