• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • Brudgummarna

Emmeli o Markus skrev 2008-11-25 00:12:44 följande:

Ni andra här som ska gifta er i mitten av 2010, hur långt i er planering har ni kommit?Kramar
    Jag är en lurker som läser i stort sett dagligen men är rätt dålig på att skriva.

Vi har kommit rätt långt i planerna men har å andra sidan i flera år funderat på att gifta oss.

Planeringen går ganska mycket efter intressen. Vissa rent idiotiska saker som att en stor faktor när vi funderade på vilkent vigselförättare vi vill ha var hur dennes röst passade akustiken i lokalen vi vill ha. Fast vi har inte fått grönt på lokalen än och det dröjer länge så det kanske inte alls blir den och då kommer vi nog inte välja just den vigselförättaren.

På andra fronter är vi mer rimliga men det känns ändå bra att ha riktigt god tid på sig så vi får balla ur på meningslösa detaljer.
  • MissMijah

paradis: Haha , ja det är ju sant

• MissMijah

Jag ska strax kila iväg till köpcentrat här nedanför. Vi har sett slipsar på dressman som våra bestmen ska ha. och idag har de ju 50% på allt i hela butiken. så tänkte passa på att köpa dem nu

• paradisfågel

Brudgummarna, det var ett tag sen man såg ett spår efter er här inne.. Hur går det för er? Har ni kommit framåt i era tankebanor om hur ni vill ha de?

Mijah, hehe annat vore väl konstigt?

• pandis81

Hej tjejer..

Vad då beroende `???? :-P
    det har jag väl aldrig blivit.

Ja jag har haft fullt upp både på jobbet och hemma och så pajade jag ryggen på jobbet igår,
    så när jag kom hem så hade jag tvättstugan sen låg jag hela kvällen.
    Men jag lever ingen fara med mig

Hur är det med er alla då???
    Välkommen till alla nya som har dykt upp sen jag var inne senast.
    Jag har faktiskt varit inne och läst ikapp lite nu under förmiddagen och nu när det vart lugnt så skriver jag ett par rader.

Kul att läsa att ni frågar efter mig och att ni saknar mig glad jag blir.

kramar till alla söta människor.

smart missmijah att passa på när det är 50% två slipsar till priset av 1.. inte illa

• paradisfågel

Hehe hej pandis
    Va tråkigt att du skadat ryggen

Här e de bra.. Både jag o hubben har fått mer cash denna månaden än vi räknat med vilket e väldigt skönt
    Slutar om ungefär en timme o ska bli skönt att komma hem..

• pandis81

ååå sånt är alltid roligt.
    skönt att få komma hem lite skapligt. jag är inte hemma förän halv sex som tidigast. Men så är det alltid förutom på fredagar.
    Helst nu när det är snö för då tar det lite längre tid att gå hem med busfröt.. snö är väldigt roligt att leka i.

Ryggen är okej.. men det gör ont i vissa lägen och om jag sitter förlänge så jag får passa mig lite.

paradisfågel skrev 2008-11-25 11:00:41 följande:
    Hehe hej pandis Va tråkigt att du skadat ryggen Här e de bra.. Både jag o hubben har fått mer cash denna månaden än vi räknat med vilket e väldigt skönt Slutar om ungefär en timme o ska bli skönt att komma hem..
  • MissMijah

therese: DÄR är du!! Jag har ju saknat dig tokfia. Får inte skrämma mig så där!

Fy vad jobbigt med ryggen, du får se till att lyssna på kroppen och vila om så behövs. Jisses, jag har haft ryggprobem sen -03. det är skitsvårt!

• paradisfågel

Haha snö är ju alltid kul!

Aj då, hur funkar de me jobbet d?

• pandis81

heheheh HEJ SKRUTTUNGE..

jag har saknat dig också.. jag lovar ska inte skrämma dig mer, ska komma in minst en gång varje dag.
    jag ska lyssna på kroppen och dig "mamma lilla" så ska jag nog bli bra snart igen..

Men jag var tvungen att ha tvättstugan igår kväll..

MissMijah skrev 2008-11-25 11:18:15 följande:
    therese: DÄR är du!! Jag har ju saknat dig tokfia. Får inte skrämma mig så där! Fy vad jobbigt med ryggen, du får se till att lyssna på kroppen och vila om så behövs. Jisses, jag har haft ryggprobem sen -03. det är skitsvårt!
Svar på tråden bröllop 2010 nr 4