Fröken Planera skrev 2008-10-06 13:44:18 följande:
Ingenjörsbruden. Hur går det för er, har folk börjat Osa än?? Jag kommer ihåg att vi hade värsta diskussionerna om det i våras. Alla människor förstår ju inte att man ska höra av sig och säga vilket..
*asg* Nä det finns ingen hyfs på dagens människor!!
Ja jo osa har def inte den betydelsen den hade från början!
Som tur är så träffar/pratar jag med mina bröllopsgäster med jämna mellanrum de är ju så lagom få

....så någon har slängt ur sig i förbifarten.....ja vi behöver väl inte osa för ni har ju bokat hotellrum till oss!!!

Får väl nöja mig med att de säger ifrån om de inte kan!
So far so good så har alla tackat ja (på varierande vis) utom min pappa o lillebror.....pappa är ju väldigt upprörd över att mammas nye är bjuden o jag förstår att han tycker att det är jobbigt....men har sagt till honom att han får försöka fokusera på brudparet o strunta i mammas nye.... (pappa lägger skulden för skiljsmässan på den stackars nye karlen som iofs inte är utan del i skulden men skulden till skiljsmässan ligger i mina ögon helt o hållet på mamma OCH pappa....enbart).
Så pappsen har inte helt bestämt sig.....men han är väldigt sjuk i parkinson o JÄTTEBITTER över skiljsmässan....så vi får väl se hur det blir.....
Vi har båda två ända sen förlovningen fasat för hur det ska gå med pappa på bröllopsdagen.....vi längtar def mer till bröllopsresan!!
Ska hem o ta lite foton....har ju pysslat i helgen!! Perfekt med höststormar så man måste stanna inne o sysselsätta sig!!
Har gjort rispåsar o pyntat såpbubblorna o inbjudningskorten ska jag ta ett fint foto på osså....(gjorde ett extra som vi ska spara!!

)
Fröken Planera: Bilen har fått stå orörd över helgen?!