• sandybee

Förstörd bröllopsnatt

Fick precis sms av m2b som är iväg på svensexa .... de har tydligen vaxat honom, trots att jag särskilt bett dem att ge fan i hans kroppshår eftersom jag är väldigt känslig för sånt och tycker att män utan naturligt kroppshår är bland det osexigaste som finns. Är rädd att de förstört vår bröllopsnatt nu, har inte lust att ligga och mysa med m2b och så känna sträv utväxt. Fy!
    Vågar inte svara alls på SMS'et, kan inte ljuga och och om jag inte ljuger så kommer han förstå att jag inte är glad och då förstör jag hans kväll. Grrr vad arg jag är på hans brorsa (vet att det var hans idé).

• Svar på tråden Förstörd bröllopsnatt
  • didis

Lite hårt att se bröllopsnatten som förstörd redan, va?

Vänta tills du får se honom - du kanske finner att du tänder på Beckhambröst?!

(För de har väl inte varit så elaka att de rakat honom där nere, då skulle inte jag heller gå igång!?)

• sandybee

Det jag hörde att hans brorsa föreslagit var brasiliansk vaxning

• didis
    sandybee skrev 2008-08-30 19:59:55 följande:
    Det jag hörde att hans brorsa föreslagit var brasiliansk vaxning
    Ok, taskig brorsa...

Du får vaxa dig själv också så ni kan leka att ni är två delfiner... =P
  • flowerrose

Min killkompis gav sin polare en brasiliansk vaxning på svensexan... det började klia lagom till bröllopet, inte snällt

• Lillsnufflan

Uuupps! Inte snällt. Min m2b är också iväg nu, jag hoppas för guds skull att de inte gett sig på hans kroppsbehåring!

Låt bli att svara om du inte kan messa något lagom neutralt...

• sandybee

Jag kommer att vara vaxad på bröllopet .... men han tycker om att jag är vaxad. Jag tycker tyvärr inte lika mycket om att han är vaxad!

Och som sagt inte kul just en vecka före, för då hinner de börja växa ut vilket kommer vara obehagligt för mig och för honom!

didis skrev 2008-08-30 20:04:29 följande:
    Ok, taskig brorsa...Du får vaxa dig själv också så ni kan leka att ni är två delfiner... =P
  • sandybee

Vad tänker killar med egentligen när det är dags för svensexa?!
    Stackars kille!

flowerrose skrev 2008-08-30 20:04:43 följande:
    Min killkompis gav sin polare en brasiliansk vaxning på svensexan... det började klia lagom till bröllopet, inte snällt
  • Robina67

min kille är oxå borta ikväll på sin svensexa
    och jag hoppas att de inte har varit alltför taskiga mot honom... får se när han kommer inraglandes inatt...

• Gutegirl
    sandybee skrev 2008-08-30 19:47:31 följande:
    Fick precis sms av m2b som är iväg på svensexa .... de har tydligen vaxat honom, trots att jag särskilt bett dem att ge fan i hans kroppshår eftersom jag är väldigt känslig för sånt och tycker att män utan naturligt kroppshår är bland det osexigaste som finns. Är rädd att de förstört vår bröllopsnatt nu, har inte lust att ligga och mysa med m2b och så känna sträv utväxt. Fy!Vågar inte svara alls på SMS'et, kan inte ljuga och och om jag inte ljuger så kommer han förstå att jag inte är glad och då förstör jag hans kväll. Grrr vad arg jag är på hans brorsa (vet att det var hans idé).
    Det kan ju vara så att de vet vad du tycker om saken, och skriver så bara för att retas lite med dig?
  • Mervione

Är det honom du är attraherad av eller hans hår...?

Svar på tråden Förstörd bröllopsnatt