• Mervione

Förstörd bröllopsnatt

Är det honom du är attraherad av eller hans hår...?

• Mervione

Attraherad (det jag skrev) betyder just "tänder på".

Tycker det är sorgligt om en så enkel sak förstör din bröllopsnatt. Jag kan inte alls förstå det, är ju bara lite hår.

Förresten, handlar bröllopsnatten bara om utseende och sex?

• Mervione

En massa nummer:

Är väl snarare din attityd som är oerhört barnslig? Är nog DU som ska växa upp och förstå att man inte alltid tycker samma sak. Jag attackerade aldrig Sandybee eller sa något onödigt taskigt så som du gjorde, jag ifrågasatte bara hennes åsikter då jag PERSONLIGEN (tydligen så måste man använda caps lock här för att undvika missförstånd.) anser att lite hår inte spelar någon som helst roll när det gäller bröllopsnatten eller sex med den man älskar i allmänhet. Ett forum är till för att folk ska diskutera i det, det är till för att man ska DELA MED SIG AV SINA EGNA ÅSIKTER, så då är det väl ingenting att börja böla för om någon ifrågasätter någons åsikter? Om man undrar varför någon tycker på ett visst sätt? Det är väldigt vanligt i alla sorters diskutioner, att man frågar någon varför den personen tycker på ett visst sätt, och ifrågasätter om man inte förstår. Om jag på något vis (?) var elak så får jag väl ursäkta mig, det var inte mitt syfte.

Jag verkar vara i en minoritet då jag anser att om man verkligen älskar någon så spelar inte utseendet någon roll, jag blir lika upphetsad av min pojkvän oavsett hur han ser ut.

Även om jag skulle bli upphetsad av ett visst utseende så handlar bröllops natten ENLIGT MIG (caps lock igen!) MYCKET mer om kärlek än om sex.

Svar på tråden Förstörd bröllopsnatt