• sandybee

Förstörd bröllopsnatt

Fick precis sms av m2b som är iväg på svensexa .... de har tydligen vaxat honom, trots att jag särskilt bett dem att ge fan i hans kroppshår eftersom jag är väldigt känslig för sånt och tycker att män utan naturligt kroppshår är bland det osexigaste som finns. Är rädd att de förstört vår bröllopsnatt nu, har inte lust att ligga och mysa med m2b och så känna sträv utväxt. Fy!
    Vågar inte svara alls på SMS'et, kan inte ljuga och och om jag inte ljuger så kommer han förstå att jag inte är glad och då förstör jag hans kväll. Grrr vad arg jag är på hans brorsa (vet att det var hans idé).

• Svar på tråden Förstörd bröllopsnatt
  • sandybee

Det jag hörde att hans brorsa föreslagit var brasiliansk vaxning

• sandybee

Jag kommer att vara vaxad på bröllopet .... men han tycker om att jag är vaxad. Jag tycker tyvärr inte lika mycket om att han är vaxad!

Och som sagt inte kul just en vecka före, för då hinner de börja växa ut vilket kommer vara obehagligt för mig och för honom!

didis skrev 2008-08-30 20:04:29 följande:
    Ok, taskig brorsa...Du får vaxa dig själv också så ni kan leka att ni är två delfiner... =P
  • sandybee

Vad tänker killar med egentligen när det är dags för svensexa?!
    Stackars kille!

flowerrose skrev 2008-08-30 20:04:43 följande:
    Min killkompis gav sin polare en brasiliansk vaxning på svensexan... det började klia lagom till bröllopet, inte snällt
  • sandybee

Det är inte bara för att retas, det är alltså m2b och inte kompisarna som skrivit att han är vaxad.

Och nej, det är inte hans hår som jag älskar ... däremot så är hans kroppshår en del av honom och en del av det jag tänder på. Det är skillnad på vad man älskar och vad man tänder på. Och killar med stubb på fel ställen är inget jag tänder på.

• sandybee

Lillsnufflan och 20090801, tack för er uppbackning!

Mervione, jag vet vad ordet attraherad betyder det, men din användning av ordet signalerade för mig att det snarare var älska du var ute efter, därav att jag skrev som jag gjorde.

Nu visar det sig att det "bara" var hans ben (hela benen) och ryggen de vaxat, de har alltså lämnat de gylldene delarna tack och lov. Känns som att ligga i säng med ett barn eller en alien, men men ... det har ju växt ut igen om 3 månader.

Jag står fast vid att jag tycker det är oerhört osexigt, väldigt avtändande. Sen får andra tycka precis vad de vill om det, negativa kommentarer biter inte på mig. Om man tror att man kan ändra någons känslor eller åsikter genom att vara elak så bör man tänka om.

• sandybee

Jisses, knappt så man tror det är möjligt. Vem fan går med på att tatuera en kille i ansiktet?! Jag skulle polisanmält mina kompisar om de gjort något sådant mot mig!

Wingtear skrev 2008-09-19 13:15:52 följande:
    sandybee skrev 2008-08-30 21:05:19 följande:
    Var glad att de bara vaxade honom! När jag tatuerade mig sist (en torsdag, mitten på sommaren) så ringde telefonen, tatuerarn svarade (hon satt precis bakom mig, kunde inte undgå att höra) och sa sen:"nej, vi tatuerar inte i ansiktet... Vi har endå inga tider innan lördag... Låt det blöda, och försök sminka över det (här vänder hon sig till oss andra och frågar om vi vet något smink som täcker tatueringar bra)... boka tid till hudläkare okej... Lycka till." (det är lite nerkortat)Sen berättar hon att det var en kille som just vaknat efter svensexan (ska gifta sig på lördagen, 2 dar bort alltså) med EX-flickvännens namn intatuerat i pannan... Killen hade börjat gråta när hon sa att de inte skulle tatuera över det.I studion fanns 5 flickor/kvinnor och min m2b, han kände sig lite obekväm, det var rena lynch-stämningen...Och detta är äkta, ingen aftonbladet skröna utan någon vars kompisar uppenbarligen inte vet vad vänskap betyder.Jag var arg resten av dan, m2b oxå, gör hans kompisar nått sånt kommer de inte undan levade. Jag förstår inte hur man kan kränka en annan människa på det viset, killen alltså.
  • sandybee

Kan säga att bröllopsnatten blev hur underbar som helst ... eller morgonen kanske jag ska säga, för vi var rätt trötta när vi kom till hotellet kl 04.00! Men håller fast vid att hans ben inte är roliga att ta på nu, och hans rygg (som de också vaxade) ser och känns helt för jävlig ut - han har fått kliande och vätskande utslag över hela ryggen. Det ser inte klokt ut, han ser ut som en salami stackarn.

Svar på tråden Förstörd bröllopsnatt