• TesshjärtaFred

September 2009

Har hittat trådar för augusti 2009, men inte sett någon för september.
    Så, alla septemberbrudar, här pratar vi om våra bröllop och allt som rör det.
    Välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 10:47
    Vi som gifter oss i September 09:
    5 september: TesshjärtaFred (Rockelstad slott), me and my, ronney (Borås), Prinsessa K.
    12 september: ElinDLB, MyochErlend (Sunne).
    19 september: Lillamiraklet (Botkyrka), Timba, Tösabita (Uddevalla), Igia (Sundsvall).
    26 september: alltidvi.

Ni som känner inte är med på listan, inboxa mig så fixar jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 15:28
    5 september: september2009bröllop (hette tidigare Ronney)
    9 september: yasmineback (Las Vegas)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 22:24
    9 september: 2009NewYork (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-19 19:46
    9 september: Frittan (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-25 15:17
    9 september: NuevaYorke090909 (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 13:26
    12 september: gosbruden (Västerås)

• Svar på tråden September 2009
  • Igia

Vi har funderat på de oxå. Har du nån bild på den? Nyfiken... Han skulle vilja ha en Nehru men det måste de väl kunna sy väl?

september2009bröllop skrev 2008-11-13 13:19:53 följande:
    3600 kr..
  • september2009bröllop

kan de säkert.. du kan ju alltid maila dem och fråga.. man kan ju inte få mer än ett nej..

jag tog tyvärr ingen bild igår...

• Igia

MyandErlend:

Får man vara så fraäck och fråga vilka andra valslåtar ni välde mella?. Har så svårt att komma på vilka som går i 3/4takt och gillade verkligen era som ni ska ha...

• MyochErlend
    Igia skrev 2008-11-13 13:44:47 följande:
    MyandErlend:Får man vara så fraäck och fråga vilka andra valslåtar ni välde mella?. Har så svårt att komma på vilka som går i 3/4takt och gillade verkligen era som ni ska ha...
    jada...:)
    det är inte fräckt ...jag har de på en lista men inte här just nu...
    hmmm...
    kan jag skicka dem till dig när jag har listan ??
    Annars så är det bara varsågod att använda de jag har föreslagit :)
    Tips! de kan gå i 6/8 dels takt också och då kan man få känslan att de går i vanlig 4/4 takt.. förstår du vad jag menar??
    Dvs.det som är bra med t.ex. Kissed by a rose med seal är att det både går att dansa vals men även "vanlig" slow dans till den... som att den hade gått i vanlig 4/4-takt...
    Du kan inte dansa så till t.ex. "My bonnie is over the ocean"
    (iofs kanske du inte har den som bröllopsvals ;) )
    Men förstår du vad jag menar ??

Stor kram!!
  • Igia

Tack. Du kan skicka den när du har den.

Jag föstår vad du menar. Är en danstjej

MyochErlend skrev 2008-11-13 14:33:09 följande:
    jada...:)det är inte fräckt ...jag har de på en lista men inte här just nu...hmmm...kan jag skicka dem till dig när jag har listan ??Annars så är det bara varsågod att använda de jag har föreslagit :)Tips! de kan gå i 6/8 dels takt också och då kan man få känslan att de går i vanlig 4/4 takt.. förstår du vad jag menar??Dvs.det som är bra med t.ex. Kissed by a rose med seal är att det både går att dansa vals men även "vanlig" slow dans till den... som att den hade gått i vanlig 4/4-takt...Du kan inte dansa så till t.ex. "My bonnie is over the ocean"(iofs kanske du inte har den som bröllopsvals ;) )Men förstår du vad jag menar ??Stor kram!!
  • MyochErlend
    Igia skrev 2008-11-13 19:42:18 följande:
    Tack. Du kan skicka den när du har den.Jag föstår vad du menar. Är en danstjej
    aha*
    då e det ju lätt som en plätt ;)
  • ElleJocef

Oj, vad ni har varit flitiga under veckan som gått Jag måste besöka tråden oftare om jag ska hänga med märker jag! Vi har faktiskt oxå små "projektmöten", en halvtimma varje söndag kväll när barnen somnat.

Budget ca 50-55 tkr, varav ringbudget max 10.

• MyochErlend
    ElleJocef skrev 2008-11-14 19:43:20 följande:
    Oj, vad ni har varit flitiga under veckan som gått Jag måste besöka tråden oftare om jag ska hänga med märker jag! Vi har faktiskt oxå små "projektmöten", en halvtimma varje söndag kväll när barnen somnat.Budget ca 50-55 tkr, varav ringbudget max 10.
    supert det :)
    hos oss står det lite still just nu..
    det har kommit lite andra saker som distraherar..
    just nu så har jag och min blivande bara problem med att få tid att ses...
Svar på tråden September 2009