• TesshjärtaFred

September 2009

Har hittat trådar för augusti 2009, men inte sett någon för september.
    Så, alla septemberbrudar, här pratar vi om våra bröllop och allt som rör det.
    Välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 10:47
    Vi som gifter oss i September 09:
    5 september: TesshjärtaFred (Rockelstad slott), me and my, ronney (Borås), Prinsessa K.
    12 september: ElinDLB, MyochErlend (Sunne).
    19 september: Lillamiraklet (Botkyrka), Timba, Tösabita (Uddevalla), Igia (Sundsvall).
    26 september: alltidvi.

Ni som känner inte är med på listan, inboxa mig så fixar jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 15:28
    5 september: september2009bröllop (hette tidigare Ronney)
    9 september: yasmineback (Las Vegas)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 22:24
    9 september: 2009NewYork (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-19 19:46
    9 september: Frittan (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-25 15:17
    9 september: NuevaYorke090909 (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 13:26
    12 september: gosbruden (Västerås)

• Svar på tråden September 2009
  • endless love

Åhh, Ok! låter klokt det där med kyrka. Bor i sthlm men det stundande bröllopet kommer nog att bli av i Uppsala då jag kommer där ifrån. Min m2b kommer från sydamerika och det blir dit vi styr vår bröllopsresa.

• september2009bröllop

Åh vad roligt det låter.. vill ni ha hjälp att bära bagaget?

själv tänkte vi nog åka till thailand men tar resan vid julen så man kommer ifrån kylan lite..

ja de e bra att börja titta runt om du inte redan vet vilken kyrka du vill ha.. då e de ju bara att baka den.. börja tänk lite på vilken tid ni vill ha..

vi gifter oss kl 15 för då känner vi att man inte behöver stressa på morgonen och fotograferingen samt att de inte blir för sent så man får stressa med festen.. men de e ju bara hur vi känner..

• endless love

Vist skulle det vara trevligt med personliga väskbärare!! Hihi.
    Tror nog att vi kommer att satsa på 16.oo så kan man hoppas på att det inte blir något par som gifter sig efter oss. Då vi gärna vill hinna komma iväg lite innan det bjuds till bords, så att gästerna kan mingla lite fritt vid kyrkan utan att bli utsparkade från kyrkan för nästa par ut :)

• september2009bröllop

jo annars kan de ju alltid mingla utanför eller i lokalen ni ska ha.. om ni nu vill ha mottagning.. en del struntar ju i de.. då kan ni ju bjuda på bål och sen när ni kommer kan ni korka upp bubblet så gjorde en kompios i somras och det gick jättesmidigt!

• september2009bröllop

Har du hunnit tänka på vilka färger ni ska ha?

• MyochErlend

jag har nu bestämt hur min brudbukett ska se ut *tjoho*
    den kommer bli så fin :D
    Nu har bröllopsplaneringssuget (eget ord ;) )
    kommit tillbaka till mig :)Det är topp!!
    Kram på er..
    Och välkommen hit endless love

• september2009bröllop

ooh vad kul.. hur hade du tänkt dig?? jag funderar på att ha en med gammelrosa rosor och trollhassel

skönt att suget har återvänt

• Igia

Hej och välkommen!

Jag är oxå från Uppsala men vi gifter oss i Sundsvall 090919
    Du kan ju haka på i Uppsala tråden oxå för tips runt dessa krokar.
    Vi har letet mkt här så jag har en del tips om du vill ha.

endless love skrev 2008-11-07 09:32:28 följande:

Vilket varmt väkommande av "september2009bröllop" =). Hakar gärna på här.. Jag och min m2b gifter oss 090919. Men det är oxå typ bara det vi kommit fram till ännu. Känns ju som man e sent ute nu när man köpt sina första bröllops tidningar och man läser innan till att man ska vara ute ca 1-11/2 år innan för att hinna med allt och så. Snacka om att stressen man hälst ville slippa smyger sig på.. Tipps på vad gör jag nu är varmt välkommet..
  • Igia

Tror oxå jag vet hur min bukett ska se ut men det trodde jag med klänningen oxå så det kan säkert hinnas ändras...
    Hur blir din?

MyochErlend skrev 2008-11-07 13:17:48 följande:
    jag har nu bestämt hur min brudbukett ska se ut *tjoho*den kommer bli så fin :DNu har bröllopsplaneringssuget (eget ord ;) )kommit tillbaka till mig :)Det är topp!!Kram på er..Och välkommen hit endless love
  • endless love

Tack My!
    Vilken händelserik dag!
    Då har vi bokat Kyrka och bestämt med privat Präst. Hurra! Hår, make up, naglar, och fotograf är klart. Tur att september2009bröllop orkade med alla tips. Nu är jag verkligen igång...

Svar på tråden September 2009